Paketi i računi
PAKETI
RAČUNI
Osiguravajuće pokriće se pruža usled:
Osiguravajuće pokriće uključuje:
Usluge i pogodnosti vezane su za korisnika paketa bez obzira da li je on vozač ili putnik u vozilu i da li je vozilo u njegovom vlasništvu ili nije. Važna napomena i uslov pružanja usluge je da se korisnik paketa nalazi u vozilu za koji se traži usluga pomoć na putu.
Usluga je namenjena za putnička i laka komercijalna vozila do 3,5t nosivosti pri čemu starost vozila nije bitna.
Tabelarni pregled godišnjih limita:
Teritorijalna pokrivenost | Evropa |
Kontakt centar | 0-24h, 365 dana u godini, neograničeno |
Popravak vozila na licu mesta | 25.000 RSD |
Prevoz vozila | 40.000 RSD |
Zamensko vozilo | 2 dana, do 6.000 RSD /dan |
Alternativni prevoz | 1x - do ukupno 50.000 RSD/za sve osobe |
Smeštaj | 1x – do 3 dana, do 9.000 RSD/dan/osoba |
Aplikacija Drive Angel predstavlja bezbedonosni dodatak prilikom vožnje. Ne ometa normalno korišćenje mobilnog telefona, radi u pozadini. Podrazumeva se: internet, napunjen telefon, uključen GPS i uključen mikrofon. Aplikacija sadrži:
Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.
Osiguravajuće pokriće se pruža usled saobraćajne nezgode koja je rezultirala aktiviranjem AO polise (osiguranje od autoodgovornosti) i to:
Osiguravajuće pokriće uključuje:
Teritorijalna pokrivenost: Srbija
Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.
Osiguravajuće pokriće se pruža usled: hitnih događaja za koje je potrebno organizovati brzu intervenciju i saniranje štete radi sprečavanja:
Osiguravajuće pokriće uključuje:
✓ vodoinstalater - otklanjanje kvara na vodovodnim i kanalizacionim cevima u slučaju izlivanja vode;
✓ električar – popravka i otklanjanje kvarova na električnim instalacijama i elektro sistemu unutar objekta;
✓ bravar - popravke u slučaju nemogućnosti ulaska u objekat zbog kvara brave nakon provale, gubitka ili loma ključeva i kvara brave
✓ stolar i staklorezac - popravke u slučaju razbijenog stakla na spoljnim (i krovnim) vratima i prozorima koje podrazumevaju privremeno zatvaranje ili zamenu stakla
Popravke kućnih uređaja kao i redovno održavanje instalacija ili zamena dotrajalih instalacija nisu uključene jer to nisu hitne intervencije
Tabelarni pregled godišnjih limita:
Teritorijalna pokrivenost | Srbija |
Kontakt centar | 0-24h, 365 dana u godini, neograničeno |
Broj intervencija tokom godine | 2 |
Ukupan limit na godišnjem nivou | 20.000 RSD |
Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.
Osiguravajuće pokriće se pruža za:
novo/refabrikovano pokretno materijalno dobro za ličnu upotrebu, vrednosti > od 75 € i < od 1.000 € sa porezom bez troškova dostave, u celosti ili delimično plaćeno platnom karticom korisnika paketa ili dodatnom porodičnom karticom koja glasi na člana porodice. Podrazumeva se da se roba kupuje od registrovanog prodavca.
Osiguravajuće pokriće se pruža u situacijama kada:
Osiguravajuće pokriće uključuje:
Tabelarni pregled godišnjih limita:
Teritorijalna pokrivenost | Osiguravajuće pokriće važi na teritoriji Srbije, kao i za vreme boravka izvan Srbije, odnosno turističkog putovanja koje ne prelaze 90 dana u jednoj godini trajanja osiguranja, i pod uslovom da je prodavac koje se bavi prodajom robe onlajn registrovan u jednoj zemalja Evropskog ekonomskog prostora, Švajcarskoj, Velikoj Britaniji, SAD-u, Kanadi, Australiji, Novom Zelandu, Japanu, Kini ili jednoj od zemlja regiona koje nisu članice Evropskog ekonomskog prostora (Srbija, Albanija, BiH, Severna Makedonija i Crna Gora). |
Asistencija – savetodavna usluga | 4 * tokom godine |
Osnovno pokriće troškova | 2 * tokom godine, do 1.000 € |
Nadoknada troškova povrata | 2 * tokom godine, do 150 € |
Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.
Osiguravajuće pokriće se pruža za:
uređaje ne starije od 5 godina od datuma proizvodnje, odnosno unutrašnja disk jedinica u sastavu elektronskih računara i sličnih uređaja i/ili spoljašnja disk jedinica, kojima je osnovna funkcija skladištenje elektronskih podataka:
Osiguravajuće pokriće se pruža usled:
Osiguravajuće pokriće uključuje:
Osiguravač snosi troškove oporavka elektronskih podataka najviše za 2 osigurana slučaja u jednoj godini trajanja osiguranja i maksimalno do 2 TB podataka.
Teritorijalna pokrivenost: Srbija
Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.
Korisnik paketa odmah kontaktira Kontakt centar kompanija sa kojom Sava osiguranje sarađuje na sprovođenju ovog osiguranja i prijavljuje događaj:
Za pomoć na putu, zamensko vozilo i pomoć u kući (Kontakt centar ORYX ASSISTANCE) | Besplatni broj za pozive iz Srbije: 0800 333 007 Broj za pozive iz inostranstva: +381 11 321 69 26 |
Za zaštitu prilikom onlajn kupovine i oporavak izgubljenih elektronskih podataka (Kontakt centar ALLIANZ PARTNERS) | Besplatni broj za pozive iz Srbije: 0800 800 843 Mejl: nlb@allianz.com |
Korisnik paketa daje agentu Kontakt centra potrebne podatke u skladu sa Uslovima osiguranja, opisuje događaj i sledi dalja uputstva od strane Kontakt centra.
Osiguravajuće pokriće se pruža usled:
Osiguravajuće pokriće uključuje:
Usluge i pogodnosti vezane su za korisnika paketa bez obzira da li je on vozač ili putnik u vozilu i da li je vozilo u njegovom vlasništvu ili nije. Važna napomena i uslov pružanja usluge je da se korisnik paketa nalazi u vozilu za koji se traži usluga pomoć na putu.
Usluga je namenjena za putnička i laka komercijalna vozila do 3,5t nosivosti pri čemu starost vozila nije bitna
Tabelarni pregled godišnjih limita:
Teritorijalna pokrivenost | Region: Srbija, BiH, Hrvatska, Crna Gora, Severna Makedonija, Grčka, Albanija, Bugarska, Rumunija, Mađarska |
Kontakt centar | 0-24h, 365 dana u godini, neograničeno |
Popravak vozila na licu mesta | 20.000 RSD |
Prevoz vozila | 25.000 RSD |
Zamensko vozilo | 1 dan, do 6.000 RSD /dan |
Alternativni prevoz | 1x - do ukupno 35.000 RSD/za sve osobe |
Smeštaj | 1x – do 2 dana, do 9.000 RSD/dan/osoba |
Aplikacija Drive Angel predstavlja bezbedonosni dodatak prilikom vožnje. Ne ometa normalno korišćenje mobilnog telefona, radi u pozadini. Podrazumeva se: internet, napunjen telefon, uključen GPS i uključen mikrofon. Aplikacija sadrži:
Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.
Osiguravajuće pokriće se pruža usled: hitnih događaja za koje je potrebno organizovati brzu intervenciju i saniranje štete radi sprečavanja:
Osiguravajuće pokriće uključuje:
Popravke kućnih uređaja kao i redovno održavanje instalacija ili zamena dotrajalih instalacija nisu uključene jer to nisu hitne intervencije
Tabelarni pregled godišnjih limita:
Teritorijalna pokrivenost | Srbija |
Kontakt centar | 0-24h, 365 dana u godini, neograničeno |
Broj intervencija tokom godine | 1 |
Ukupan limit na godišnjem nivou | 8.000 RSD |
Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.
Osiguravajuće pokriće se pruža za:
novo/refabrikovano pokretno materijalno dobro za ličnu upotrebu, vrednosti > od 75 € i < od 500 € sa porezom bez troškova dostave, u celosti ili delimično plaćeno platnom karticom korisnika paketa ili dodatnom porodičnom karticom koja glasi na člana porodice. Podrazumeva se da se roba kupuje od registrovanog prodavca.
Osiguravajuće pokriće se pruža u situacijama kada:
Osiguravajuće pokriće uključuje:
Tabelarni pregled godišnjih limita:
Teritorijalna pokrivenost | Osiguravajuće pokriće važi na teritoriji Srbije, kao i za vreme boravka izvan Srbije, odnosno turističkog putovanja koje ne prelaze 90 dana u jednoj godini trajanja osiguranja, i pod uslovom da je prodavac koje se bavi prodajom robe onlajn registrovan u jednoj zemalja Evropskog ekonomskog prostora, Švajcarskoj, Velikoj Britaniji, SAD-u, Kanadi, Australiji, Novom Zelandu, Japanu, Kini ili jednoj od zemlja regiona koje nisu članice Evropskog ekonomskog prostora (Srbija, Albanija, BiH, Severna Makedonija i Crna Gora). |
Asistencija – savetodavna usluga | 4 * tokom godine |
Osnovno pokriće troškova | 2 * tokom godine, do 500 € |
Nadoknada troškova povrata | 2 * tokom godine, do 150 € |
Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.
Korisnik paketa odmah kontaktira Kontakt centar kompanija sa kojom Sava osiguranje sarađuje na sprovođenju ovog osiguranja i prijavljuje događaj:
Za pomoć na putu i pomoć u kući (Kontakt centar ORYX ASSISTANCE) | Besplatni broj za pozive iz Srbije: 0800 333 007 Broj za pozive iz inostranstva: +381 11 321 69 26 |
Za zaštitu prilikom onlajn kupovine (Kontakt centar ALLIANZ PARTNERS)
| Besplatni broj za pozive iz Srbije: 0800 800 843 Mejl: nlb@allianz.com |
Korisnik paketa daje agentu Kontakt centra potrebne podatke u skladu sa Uslovima osiguranja, opisuje događaj i sledi dalja uputstva od strane Kontakt centra.
Osiguravajuće pokriće se pruža usled: hitnih događaja za koje je potrebno organizovati brzu intervenciju i saniranje štete radi sprečavanja:
Osiguravajuće pokriće uključuje:
Popravke kućnih uređaja kao i redovno održavanje instalacija ili zamena dotrajalih instalacija nisu uključene jer to nisu hitne intervencije
Tabelarni pregled godišnjih limita:
Teritorijalna pokrivenost | Srbija |
Kontakt centar | 0-24h, 365 dana u godini, neograničeno |
Broj intervencija tokom godine | 1 |
Ukupan limit na godišnjem nivou | 8.000 RSD |
Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.
Korisnik paketa odmah kontaktira Kontakt centar kompanije ORYX ASSISTANCE sa kojom Sava osiguranje sarađuje na sprovođenju ovog osiguranja i prijavljuje događaj:
Besplatni broj za pozive iz Srbije: | 0800 333 007 |
Broj za pozive iz inostranstva: | +381 11 321 69 26 |
Korisnik paketa daje agentu Kontakt centra potrebne podatke u skladu sa Uslovima osiguranja, opisuje događaj i sledi dalja uputstva od strane Kontakt centra.
Ponuda paketa računa, platne kartice, štednja...