Skip to content

Osiguranja uz NLB pakete računa

Naši novi paketi računa uključuju važna osiguranja, u saradnji sa Sava osiguranjem a.d.o.
Alt text
Osiguranja uključena u NLB pakete računa
Royal Blue
Royal Blue
Pomoć na putu
Zamensko vozilo
Pomoć u kući
Zaštita prilikom onlajn kupovine
Oporavak izgubljenih elektronskih podataka
Silver
Silver
Pomoć na putu
Zamensko vozilo
Pomoć u kući
Zaštita prilikom onlajn kupovine
Oporavak izgubljenih elektronskih podataka
01 | 03

Osiguranja uz Royal Blue paket

Osiguravajuće pokriće se pruža usled:

  • kvara na vozilu (npr. zamena guma, prazan akumulator i manji kvarovi na vozilu koje je moguće otkloniti na licu mesta)
  • saobraćajne nezgode zbog koje vozilo nije u voznom stanju ili nije moguće sigurno nastaviti put
  • nemara (ostanak bez goriva,pogrešno utočeno gorivo, zaključani ključevi u vozilu)
  • vremenskih nepogoda koje onemogućavaju nastavak sigurne vožnje (požar, oluja, grad...)

Osiguravajuće pokriće uključuje:

  • podršku Kontakt centra asistentske kompanije Osiguravača
  • popravku vozila na licu mesta (npr. zamena gume, dostava goriva, otključavanje vozila, punjenje akumulatora). Pokriveni su troškovi rada majstora a delovi koji se ugrađuju ili gorivo koje se dostavlja plaća korisnik usluge. Ako nije moguća popravka na licu mesta onda se koristi usluga prevoz vozila
  • prevoz vozila – dolazak na mesto intervencije, utovar vozila na šlep vozilor, prevoz (šlepovanje) do lokacije po izboru do ukupno navedenog finansijskog limita i istovar. Ova usluga obezbeđuje se za nepokretna vozila koja se nalaze na putu kako bi se otklonila opasnost za sve učesnike u saobraćaju.
  • dodatne usluge – zamensko vozilo, smeštaj u hotelu, alternativni prevoz. Ove tri usluge su međuzavisne i jedna drugu isključuju. Njihova svrha je nastavak putovanja ili zbrinjavanje putnika iz vozila.

Usluge i pogodnosti vezane su za korisnika paketa bez obzira da li je on vozač ili putnik u vozilu i da li je vozilo u njegovom vlasništvu ili nije. Važna napomena i uslov pružanja usluge je da se korisnik paketa nalazi u vozilu za koji se traži usluga pomoć na putu.

 

Usluga je namenjena za putnička i laka komercijalna vozila do 3,5t nosivosti pri čemu starost vozila nije bitna.

 

Tabelarni pregled godišnjih limita:

 

Teritorijalna pokrivenost

Evropa

Kontakt centar

0-24h, 365 dana u godini, neograničeno

Popravak vozila na licu mesta

25.000  RSD

Prevoz vozila

40.000 RSD

Zamensko vozilo

2 dana, do 6.000 RSD /dan

Alternativni prevoz

1x - do ukupno 50.000 RSD/za sve osobe

Smeštaj

1x – do 3 dana, do 9.000 RSD/dan/osoba

 

Aplikacija Drive Angel predstavlja bezbedonosni dodatak prilikom vožnje. Ne ometa normalno korišćenje mobilnog telefona, radi u pozadini. Podrazumeva se: internet, napunjen telefon, uključen GPS i uključen mikrofon. Aplikacija sadrži:

  • opcija E-Call (emergency call - automatski poziv u slučaju nezgode);
  • opcija B-Call (breakdown call - pozivanje pomoći na putu u slučaju nezgode);
  • upozorenja za prebrzu vožnju i preveliku buku u vozilu;
  • deljenje vožnje (E-mail, Facebook i ostale društvene mreže, SMS, Viber, Whatsapp)


Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.

Osiguravajuće pokriće se pruža usled saobraćajne nezgode koja je rezultirala aktiviranjem AO polise (osiguranje od autoodgovornosti) i to:

  • bez obzira da li je korisnik paketa kriv ili nije kriv za saobraćajnu nezgodu;
  • bez obzira da li je vozilo nakon saobraćajne nezgode u pokretnom ili nepokretnom stanju.

Osiguravajuće pokriće uključuje:

  • podršku Kontakt centra asistentske kompanije Osiguravača
  • najam zamenskog vozila na teritoriji Srbije do 7 dana uz mogućnost izbora vremena početka korišćenja uz uslov da isto bude u periodu važenja pokrića
  • ukoliko u mestu prebivališta korisnika ne postoji rent-a-car obezbeđeno: pokriće troškova dostave vozila do lokacije preuzimanja vozila ili pokriće troškova preuzimanja vozila, odnosno usluga prevoz korisnika osiguranja do poslovnice najmodavca
  • zamensko vozilo iz klase malih gradskih automobila

Teritorijalna pokrivenost: Srbija

 

Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.

 

Osiguravajuće pokriće se pruža usled: hitnih događaja za koje je potrebno organizovati brzu intervenciju i saniranje štete radi sprečavanja:

  • dodatnog oštećenja stana i predmeta u objektu;
  • ugrožavanja zdravlja ili bezbednosti korisnika usled oštećenja objekta;
  • neadekvatnog boravka korisnika zbog štete nastale u objektu.

 

Osiguravajuće pokriće uključuje:

  • podršku Kontakt centra asistentske kompanije Osiguravača
  • organizovanje dolaska servisera na mesto intervencije

            ✓ vodoinstalater - otklanjanje kvara na vodovodnim i kanalizacionim cevima u slučaju izlivanja vode;

            ✓ električar – popravka i otklanjanje kvarova na električnim instalacijama i elektro sistemu unutar objekta;

            ✓ bravar - popravke u slučaju nemogućnosti ulaska u objekat zbog kvara brave nakon provale, gubitka ili loma ključeva i kvara brave

            ✓ stolar i staklorezac - popravke u slučaju razbijenog stakla na spoljnim (i krovnim) vratima i prozorima koje podrazumevaju privremeno zatvaranje ili zamenu stakla

 

Popravke kućnih uređaja kao i redovno održavanje instalacija ili zamena dotrajalih instalacija nisu uključene jer to nisu hitne intervencije

 

Tabelarni pregled godišnjih limita:

 

Teritorijalna pokrivenost

Srbija

Kontakt centar

0-24h, 365 dana u godini, neograničeno

Broj intervencija tokom godine

2

Ukupan limit na godišnjem nivou

20.000 RSD

 

Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.

 

Osiguravajuće pokriće se pruža za:

 

novo/refabrikovano pokretno materijalno dobro za ličnu upotrebu, vrednosti > od 75 € i < od 1.000 € sa porezom bez troškova dostave, u celosti ili delimično plaćeno platnom karticom korisnika paketa ili dodatnom porodičnom karticom koja glasi na člana porodice. Podrazumeva se da se roba kupuje od registrovanog prodavca.

 

Osiguravajuće pokriće se pruža u situacijama kada:

  • kupljeni proizvod nije isporučen, isporučen je pogrešan proizvod ili je isporučen kao oštećen
  • u slučaju gubitka proizvoda prilikom povrata, ako prodavac ne primi proizvod u roku od 14 dana od ugovorenog datuma isporuke sa kurirskom službom
  • u slučaju oštećenja proizvoda prilikom povrata, ako prodavac primi proizvod kao oštećen

 

Osiguravajuće pokriće uključuje:

  • asistenciju u smislu informisanja o načinu ostvarivanja prava iz ugovora o prodaji - savetovanje o koracima kod ispunjavanja zahteva prodavca
  • u slučaju kada je korisnik paketa učinio sve što je u njegovoj moći (ispunio zakonske i administrativne uslove) kako bi ostvario svoje pravo iz ugovora o prodaji, a prodavac osporava svoju obavezu, osiguravač će ili popraviti, zameniti, isplatiti troškve popravke ili isplatiti iznos vrednosti osigurane stvari maksimalno do sume osiguranja
  • naknada troškova povrata onlajn prodavcu ako iste ne snosi sam prodavac

 

Tabelarni pregled godišnjih limita:

 

Teritorijalna pokrivenost

Osiguravajuće pokriće važi na teritoriji Srbije, kao i za vreme boravka izvan Srbije, odnosno turističkog putovanja koje ne prelaze 90 dana u jednoj godini trajanja osiguranja, i pod uslovom da je prodavac koje se bavi prodajom robe onlajn registrovan u jednoj zemalja Evropskog ekonomskog prostora, Švajcarskoj, Velikoj Britaniji, SAD-u, Kanadi, Australiji, Novom Zelandu, Japanu, Kini ili jednoj od zemlja regiona koje nisu članice Evropskog ekonomskog prostora (Srbija, Albanija, BiH, Severna Makedonija i Crna Gora).

Asistencija – savetodavna usluga

4 * tokom godine

Osnovno pokriće troškova

2 * tokom godine, do 1.000 €

Nadoknada troškova povrata

2 * tokom godine, do 150 €

 

Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.

Osiguravajuće pokriće se pruža za:

 

uređaje ne starije od 5 godina od datuma proizvodnje, odnosno unutrašnja disk jedinica u sastavu elektronskih računara i sličnih uređaja i/ili spoljašnja disk jedinica, kojima je osnovna funkcija skladištenje elektronskih podataka:

  • u vlasništvu ili koji koristi osiguranik,
  • u vlasništvu ili koji koristi član porodice osiguranika.

 

Osiguravajuće pokriće se pruža usled:

  • neposrednog delovanja tečnosti ili pare; ispadanja, pada, pritiska i dr. fizičkih oštećenja;
  • unutrašnjeg kvara uređaja; računarskog malvera, virusa, softverske greške;
  • gubitka napajanja, operativne greške; slučajnog brisanja sistemskih datoteka, nedostataka u softveru

 

 

Osiguravajuće pokriće uključuje:

  • organizaciju i pokriće troškova posebnog pružaoca usluge koji će, na licu mesta ili u centru za oporavak, pokušati da izvrši oporavak elektronskih podataka. U slučaju uspešnog oporavka oporavljene elektronske podatake osiguravač će učiniti dostupnim osiguraniku putem sftp ili spoljašnje disk jedinice;
  • organizaciju i pokriće troškova preuzimanja i isporuke uređaja u zemlji prebivališta, ili u slučaju oštećenja uređaja na zahtev i u ime korisnika paketa osiguravač će oštećeni uređaj predati na reciklažu;
  • obezbeđivanje i pokriće troškova softvera i podrške za jednostavan i lak oporavak podataka na putu, odnosno pokriče troškove pristupa softveru i podrške za samostalni pokušaj oporavka elektronskih podataka.

 

Osiguravač snosi troškove oporavka elektronskih podataka najviše za 2 osigurana slučaja u jednoj godini trajanja osiguranja i maksimalno do 2 TB podataka.


Teritorijalna pokrivenost: Srbija

 

Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.

Korisnik paketa odmah kontaktira Kontakt centar kompanija sa kojom Sava osiguranje sarađuje na sprovođenju ovog osiguranja i prijavljuje događaj:

 

Za pomoć na putu, zamensko vozilo i pomoć u kući (Kontakt centar ORYX ASSISTANCE)

Besplatni broj za pozive iz Srbije: 0800 333 007

Broj za pozive iz inostranstva: +381 11 321 69 26

Za zaštitu prilikom onlajn kupovine i oporavak izgubljenih elektronskih podataka (Kontakt centar ALLIANZ PARTNERS)

Besplatni broj za pozive iz Srbije: 0800 800 843

Mejl: nlb@allianz.com

 

Korisnik paketa daje agentu Kontakt centra potrebne podatke u skladu sa Uslovima osiguranja, opisuje događaj  i sledi dalja uputstva od strane Kontakt centra.

Osiguranja uz IndiGO paket

Osiguravajuće pokriće se pruža usled:

  • kvara na vozilu (npr. zamena guma, prazan akumulator i manji kvarovi na vozilu koje je moguće otkloniti na licu mesta)
  • saobraćajne nezgode zbog koje vozilo nije u voznom stanju ili nije moguće sigurno nastaviti put
  • nemara (ostanak bez goriva,pogrešno utočeno gorivo, zaključani ključevi u vozilu)
  • vremenskih nepogoda koje onemogućavaju nastavak sigurne vožnje (požar, oluja, grad,...)

 

Osiguravajuće pokriće uključuje:

  • podršku Kontakt centra asistentske kompanije Osiguravača
  • popravku vozila na licu mesta (npr. zamena gume, dostava goriva, otključavanje vozila, punjenje akumulatora). Pokriveni su troškovi rada majstora a delovi koji se ugrađuju ili gorivo koje se dostavlja plaća korisnik usluge. Ako nije moguća popravka na licu mesta onda se koristi usluga prevoz vozila
  • prevoz vozila – dolazak na mesto intervencije, utovar vozila na šlep vozilo, prevoz (šlepovanje) do lokacije po izboru do ukupno navedenog finansijskog limita i istovar. Ova usluga obezbeđuje se za nepokretna vozila koja se nalaze na putu kako bi se otklonila opasnost za sve učesnike u saobraćaju.
  • dodatne usluge – zamensko vozilo, smeštaj u hotelu, alternativni prevoz. Ove tri usluge su međuzavisne i jedna drugu isključuju. Njihova svrha je nastavak putovanja ili zbrinjavanje putnika iz vozila.

 

Usluge i pogodnosti vezane su za korisnika paketa bez obzira da li je on vozač ili putnik u vozilu i da li je vozilo u njegovom vlasništvu ili nije. Važna napomena i uslov pružanja usluge je da se korisnik paketa nalazi u vozilu za koji se traži usluga pomoć na putu.

 

Usluga je namenjena za putnička i laka komercijalna vozila do 3,5t nosivosti pri čemu starost vozila nije bitna

 

Tabelarni pregled godišnjih limita:

 

Teritorijalna pokrivenost

Region: Srbija, BiH, Hrvatska, Crna Gora, Severna Makedonija, Grčka, Albanija, Bugarska, Rumunija, Mađarska

Kontakt centar

0-24h, 365 dana u godini, neograničeno

Popravak vozila na licu mesta

20.000  RSD

Prevoz vozila

25.000 RSD

Zamensko vozilo

1 dan, do 6.000 RSD /dan

Alternativni prevoz

1x - do ukupno 35.000 RSD/za sve osobe

Smeštaj

1x – do 2 dana, do 9.000 RSD/dan/osoba

 

Aplikacija Drive Angel predstavlja bezbedonosni dodatak prilikom vožnje. Ne ometa normalno korišćenje mobilnog telefona, radi u pozadini. Podrazumeva se: internet, napunjen telefon, uključen GPS i uključen mikrofon. Aplikacija sadrži:

  • opcija E-Call (emergency call - automatski poziv u slučaju nezgode);
  • opcija B-Call (breakdown call - pozivanje pomoći na putu u slučaju nezgode);
  • upozorenja za prebrzu vožnju i preveliku buku u vozilu;
  • deljenje vožnje (E-mail, Facebook i ostale društvene mreže, SMS, Viber, Whatsapp)

 

Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.

Osiguravajuće pokriće se pruža usled: hitnih događaja za koje je potrebno organizovati brzu intervenciju i saniranje štete radi sprečavanja:

  • dodatnog oštećenja stana i predmeta u objektu;
  • ugrožavanja zdravlja ili bezbednosti korisnika usled oštećenja objekta;
  • neadekvatnog boravka korisnika zbog štete nastale u objektu.

 

Osiguravajuće pokriće uključuje:

  • podršku Kontakt centra asistentske kompanije Osiguravača
  • organizovanje dolaska servisera na mesto intervencije
  • ✓ vodoinstalater - otklanjanje kvara na vodovodnim i kanalizacionim cevima u slučaju izlivanja vode;
    ✓  električar – popravka i otklanjanje kvarova na električnim instalacijama i elektro sistemu unutar objekta;
    ✓  bravar - popravke u slučaju nemogućnosti ulaska u objekat zbog kvara brave nakon provale, gubitka ili loma ključeva i kvara brave;
    ✓  stolar i staklorezac - popravke spoljnih otvora na objektu – popravke u slučaju razbijenog stakla na spoljnim (i krovnim) vratima i prozorima koje podrazumevaju privremeno zatvaranje ili zamenu stakla

 

Popravke kućnih uređaja kao i redovno održavanje instalacija ili zamena dotrajalih instalacija nisu uključene jer to nisu hitne intervencije

 

Tabelarni pregled godišnjih limita:

 

Teritorijalna pokrivenost

Srbija

Kontakt centar

0-24h, 365 dana u godini, neograničeno

Broj intervencija tokom godine

1

Ukupan limit na godišnjem nivou

8.000 RSD

 

Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.

Osiguravajuće pokriće se pruža za:

 

novo/refabrikovano pokretno materijalno dobro za ličnu upotrebu, vrednosti > od 75 € i < od 500 € sa porezom bez troškova dostave, u celosti ili delimično plaćeno platnom karticom korisnika paketa ili dodatnom porodičnom karticom koja glasi na člana porodice. Podrazumeva se da se roba kupuje od registrovanog prodavca.

 

Osiguravajuće pokriće se pruža u situacijama kada:

  • kupljeni proizvod nije isporučen, isporučen je pogrešan proizvod ili je isporučen kao oštećen
  • u slučaju gubitka proizvoda prilikom povrata, ako prodavac ne primi proizvod u roku od 14 dana od ugovorenog datuma isporuke sa kurirskom službom
  • u slučaju oštećenja proizvoda prilikom povrata, ako prodavac primi proizvod kao oštećen

 

Osiguravajuće pokriće uključuje:

  • asistenciju u smislu informisanja o načinu ostvarivanja prava iz ugovora o prodaji - savetovanje o koracima kod ispunjavanju zahteva prodavca
  • u slučaju kada je korisnik paketa učinio sve što je u njegovoj moći (Ispunio zakonske i administrativne uslove) kako bi ostvario svoje pravo iz ugovora o prodaji, a prodavac osporava svoju obavezu, osiguravač će ili popraviti, zameniti, isplatiti troškve popravke ili isplatiti iznos vrednosti osigurane stvari maksimalno do sume osiguranja
  • naknada troškova povrata onlajn prodavcu ako iste ne snosi sam prodavac

 

Tabelarni pregled godišnjih limita:

 

Teritorijalna pokrivenost

Osiguravajuće pokriće važi na teritoriji Srbije, kao i za vreme boravka izvan Srbije, odnosno turističkog putovanja koje ne prelaze 90 dana u jednoj godini trajanja osiguranja, i pod uslovom da je prodavac koje se bavi prodajom robe onlajn registrovan u jednoj zemalja Evropskog ekonomskog prostora, Švajcarskoj, Velikoj Britaniji, SAD-u, Kanadi, Australiji, Novom Zelandu, Japanu, Kini ili jednoj od zemlja regiona koje nisu članice Evropskog ekonomskog prostora (Srbija, Albanija, BiH, Severna Makedonija i Crna Gora).

Asistencija – savetodavna usluga

4 * tokom godine

Osnovno pokriće troškova

2 * tokom godine, do 500 €

Nadoknada troškova povrata

2 * tokom godine, do 150 €

 

Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.

Korisnik paketa odmah kontaktira Kontakt centar kompanija sa kojom Sava osiguranje sarađuje na sprovođenju ovog osiguranja i prijavljuje događaj:

 

Za pomoć na putu i pomoć u kući (Kontakt centar ORYX ASSISTANCE)

Besplatni broj za pozive iz Srbije: 0800 333 007

Broj za pozive iz inostranstva: +381 11 321 69 26

Za zaštitu prilikom onlajn kupovine (Kontakt centar ALLIANZ PARTNERS)

 

Besplatni broj za pozive iz Srbije: 0800 800 843

Mejl: nlb@allianz.com

 

Korisnik paketa daje agentu Kontakt centra potrebne podatke u skladu sa Uslovima osiguranja, opisuje događaj  i sledi dalja uputstva od strane Kontakt centra.

Osiguranja uz Silver paket

Osiguravajuće pokriće se pruža usled: hitnih događaja za koje je potrebno organizovati brzu intervenciju i saniranje štete radi sprečavanja:

  • dodatnog oštećenja stana i predmeta u objektu;
  • ugrožavanja zdravlja ili bezbednosti korisnika usled oštećenja objekta;
  • neadekvatnog boravka korisnika zbog štete nastale u objektu.

 

Osiguravajuće pokriće uključuje:

  • podršku Kontakt centra asistentske kompanije Osiguravača
  • organizovanje dolaska servisera na mesto intervencije
    ✓ vodoinstalater - otklanjanje kvara na vodovodnim i kanalizacionim cevima u slučaju izlivanja vode;
    ✓ električar – popravka i otklanjanje kvarova na električnim instalacijama i elektro sistemu unutar objekta;
    ✓ bravar - popravke u slučaju nemogućnosti ulaska u objekat zbog kvara brave nakon provale, gubitka ili loma ključeva i kvara brave
    ✓ stolar i staklorezac - popravke u slučaju razbijenog stakla na spoljnim (i krovnim) vratima i prozorima koje podrazumevaju privremeno zatvaranje ili zamenu stakla

 

Popravke kućnih uređaja kao i redovno održavanje instalacija ili zamena dotrajalih instalacija nisu uključene jer to nisu hitne intervencije

 

Tabelarni pregled godišnjih limita:

 

Teritorijalna pokrivenost

Srbija

Kontakt centar

0-24h, 365 dana u godini, neograničeno

Broj intervencija tokom godine

1

Ukupan limit na godišnjem nivou

8.000 RSD

 

Osiguranje obezbeđuje Sava neživotno osiguranje ado Beograd.

Korisnik paketa odmah kontaktira Kontakt centar kompanije ORYX ASSISTANCE sa kojom Sava osiguranje sarađuje na sprovođenju ovog osiguranja i prijavljuje događaj:

 

Besplatni broj za pozive iz Srbije:

0800 333 007

Broj za pozive iz inostranstva:

+381 11 321 69 26

 

Korisnik paketa daje agentu Kontakt centra potrebne podatke u skladu sa Uslovima osiguranja, opisuje događaj i sledi dalja uputstva od strane Kontakt centra.

 

Često postavljena pitanja

Dodatne informacije

Ponuda paketa računa, platne kartice, štednja...