Skip to content

Osiguranje pomoć na putu

1. Ko je ugovarač osiguranja a ko osiguravač?

Osiguranje pomoć na putu NLB Komercijalna banka kao ugovarač osiguranja odnosno lice koje plaća premiju osiguranja ugovorila je sa društvom za osiguranje Sava neživotno osiguranje a.d.o.

2. Ko može koristiti osiguranje pomoć na putu?

Osiguranje mogu koristiti vlasnici IndiGO i Royal Blue paketa računa naše Banke a koji se u trenutku pokrivenog događaja i pružanja hitne intervencije nalaze u vozilu za koje je neophodna pomoć bilo u svojstvu vozača ili putnika i nezavisno od toga da li je vozilo u njihovom vlasništvu ili nije.

3. Na koja vozila se odnosi osiguranje pomoć na putu?

Osiguranje pomoć na putu odnosi se na putnička i laka komercijalna vozila najveće dopuštene mase do 3,5t.

4. U kojim slučajevima korisnici mogu da koriste osiguranje pomoći na putu?

Osiguranje se može koristiti usled slučajeva kao što su:

  • saobraćajna nezgoda
  • kvar na vozilu (npr. zamena guma, prazan akumulator i manji kvarovi na vozilu koje je moguće otkloniti na licu mesta)
  • nehat/nemar (pogrešno sipano gorivo, ostanak bez goriva, prazan akumulator, zaključani ključevi...)
  • spoljni uticaj (vremenske nepogode: požar, poplava, zemljotres...)

5. Koje usluge se mogu koristiti u okviru pokrića za popravku vozila na putu?

U pitanju su usluge:

  • istakanje goriva ako je pogrešno natočeno
  • dolivanje goriva
  • zamena točkova i guma
  • zamena ili punjenje akumulatora
  • otključavanje zaključanog vozila (mehanički, elektronski).

6. U vezi sa pokrićem za prevoz vozila, kako se određuje gde će vozilo biti odvezeno?

Prevoz (šlepovanje) vozila se određuje prema limitima koji su ugovoreni. Podrazumeva:

  • dolazak na mesto intervencije
  • utovar vozilo na interventno vozilo
  • prevoz (šlepovanje) vozila
  • istovar vozila.

U okviru IndiGO paketa korisnik ima limit prevoza 25.000 RSD, a u slučaju Royal Blue paketa 40.000 RSD, te korisnik paketa u komunikaciji sa agentom kontakt centra bira lokaciju na koju se želi prevesti. Korisnik može zahtevati prevoz i na udaljeniju lokaciju u kom slučaju sam snosi troškove koji su preko limita.

7. Kako će korisnik znati koliko će ga koštati prevoz vozila?

Pre nego se pristupi organizaciji intervencije, agenti u kontakt centru proveravaju sa korisnikom paketa koje limite može koristiti i proveravaju željenu lokaciju za prevoz vozila. Ukoliko je usluga u okviru limita, agent pristupa organizaciji intervencije.

 

Ako je usluga preko limita, agent tu informaciju prenosi korisniku, radi obračun troškova preko limita koje bi korisnik trebalo da plati i tek kad korisnik da svoju saglasnost za organizaciju intervencije, agent pristupa rešavanju slučaja.

 

Cena intervencije zavisi i od činjenice da li je dnevna ili noćna vožnja u pitanju, da li je radni dan ili praznik, otežan utovar, koji su troškovi putarina, koja je masa vozila i sl.

8. Kada i kako korisnik može koristiti zamensko vozilo?

Pogodnost zamenskog vozila može se koristiti samo jednom tokom godine pokrića u slučaju kvara ili ako se desila saobraćajna nesreća, a vozilo nije moguće isti dan osposobiti za vožnju. Korisnik ima pravo na zamensko vozilo istog dana kada je koristio pokriće za prevoz (šlepovanje) vozila ili prvi sledeći radni dan ako je uslugu prevoza (šlepovanja) vozila koristio na neradni dan (vikend, praznik i sl.).

 

Pokriće za zamensko vozilo podrazumeva:

  • organizaciju zamenskog vozila
  • dostavu vozila do lokacije preuzimanja vozila ili prevoz korisnika do poslovnice najmodavca pri čemu su troškovi dostave pokriveni do iznosa ugovorene sume osiguranja za uslugu prevoza vozila.

9. Kada i kako korisnik može koristiti smeštaj u hotelu?

Korisnik može koristiti hotelski smeštaj nakon što je koristio pokriće za prevoz vozila (i to neposredno nakon prevoza vozila a ne nakon nekoliko dana) .

 

U slučaju da korisnik treba hotelski smeštaj, vučna služba će korisnika i putnike prevesti do lokacije hotela. Smeštaj u hotelu mogu koristiti svi putnici u vozilu za koje se pruža pokriće.

10. Kada i kako korisnik može koristiti alternativni prevoz?

Korisnik može koristiti alternativni prevoz nakon što je koristio pokriće za prevoz vozila (i to neposredno nakon prevoza vozila a ne nakon nekoliko dana). U slučaju da korisnik treba alternativni prevoz, zavisno od lokacije korisnika agent kontakt centra će organizovati prevoz autobusom, taxijem, vozom, avionom, itd. do lokacije koja se dogovori s korisnikom.

 

Alternativni prevoz mogu koristiti svi putnici u vozilu u kome se nalazi korisnik paketa.

11. Mogu li se pokrića zamensko vozilo, alternativni prevoz i smeštaj u hotelu kombinovati?

Navedena tri pokrića ne mogu se međusobno kombinovati odnosno kumulirati. Korisnik zavisno od situacije bira samo jedno od navedenih pokrića i koristi ga nakon pokrića za prevoz vozila.

 

Usluga je jednokratna, te u slučaju višekratnog korišćenja prevoza vozila može se koristiti samo jednom.

12. Šta ako vozilo sleti sa puta?

Ukoliko vozilo sleti sa puta u dogovoru s korisnikom se organizuje usluga izvlačenja i spašavanja vozila iz provalije kako bi ga mogli pripremiti za prevoz vozila šlepovanjem.

Međutim, troškovi izvlačenja i spašavanja vozila iz provalije, jarka, blata, vode itd. nisu pokriveni osiguranjem pomoći na putu.

13. Šta ako korisnik pređe preko limita koji je ugovoren?

U slučaju korišćenja pokrića iznad ugovorenog limita pomoći na putu, korisnik osiguranja može koristiti usluge uz dodatno plaćanje.

14. Šta je Drive Angel?

Drive Angel je aplikacija koja mobilni telefon pretvara u bezbedonosni dodatak jer prepoznaje saobraćajnu nesreću i automatski alarmira kontakt centar asistentske kompanije osiguravača (E-call) koja onda može po potrebi organizovati pomoć korisniku.

 

Drive Angel može se koristiti i za korišćenje usluga osiguranja pomoći na putu jer se jednim klikom na dugme u aplikaciji upućuje poziv kontakt centru za organizaciju intervencija i šalje tačna GPS lokacija (B-call).

 

Uz osiguranje pomoći na putu, korišćenje Drive Angel aplikacije je besplatno. 

15. Nakon instalacije aplikacije, hoće li biti moguće stalno pratiti gde se korisnik nalazi?

Aplikacija je aktivna samo za vreme vožnje (kretanje brže od 20 km/h), ali osiguravač /asistentska kompanija ne mogu videti lokaciju korisnika osim u slučaju kada se aktivira E-call ili B-call nakon čega agenti u kontakt centru dobijaju tačnu GPS lokaciju korisnika.

16. Koji su tehnički preduslovi za rad aplikacije?

Jedan sat vožnje troši oko 70kb internet saobraćaja. Ako mobilni operater iz bilo kog razloga onemogući internet saobraćaj, aplikacija će prestati raditi.

 

Da bi aplikacija radila korisniku moraju biti uključeni mobilni podaci kao i lokacija.

17. Na koji broj se prijavljuje nastali događaj i traži aktiviranje pokrića u okviru osiguranja pomoć na putu?

Korisnik prijavljuje neželjeni događaj asistentskoj kompaniji ORYX ASSISTANCE sa kojom sarađuje Sava osiguranje na sprovođenju ovog osiguranja pozivom na jedinstveni broj 0800 333 007 a koji je dostupan 0-24h, 365 dana u godini.

 

Za pozive iz inostranstva validan je broj +381 11 321 6926.

18. Koje je informacije potrebno imati prilikom prijave neželjenog događaja?

Korisnik je obavezan agentu kontakt centra za prijavu događaja dati sledeće podatke:

  • JMBG
  • ime i prezime
  • registarska oznaka vozila
  • marka i model vozila
  • broj mobilnog telefona ako ga korisnik ima
  • što precizniji opis lokacije na kojoj se vozilo nalazi i opis događaja
  • ostali podaci na zahtev agenta. 

19. Benefit osiguranja pomoći na putu?

  • Dostupnost usluge 0-24h, 365 dana u godini
  • Brzina intervencije - organizovanje i pružanje usluge u najkraćem mogućem roku
  • Ušteda - znatne finansijske uštede pri pojavi kvara ili saobraćajne nezgode
  • Jednostavnost procesa - bez papirologije, proces korišćenja usluga vrši se pozivom na jedinstveni broj telefona
  • Kvalitet usluge, stručnost izvršioca i transparentnost prilikom izvršenja usluge
  • Briga oko vozača i ostalih putnika u vozilu (zamensko vozilo, alternativni prevoz, smeštaj).

20. Šta ako Korisnik kaže da mu osiguranje pomoć na putu u okviru paketa ne koristi jer je kupio novi auto i uz njega dobio asistenciju?

Nova vozila imaju garanciju koje pokriva sve intervencije koje su nastale kao posledica tehničke neispravnosti vozila.

 

Svi ostali događaji (saobraćajne nezgode, prazan akumulator, pogrešno utočeno gorivo, zaključani ključevi, grad, požar, poplava, zemljotres…) nisu pokriveni garancijom i korisnik ne može besplatno koristiti usluge u takvim situacijama.

Dodatne informacije i uputstva

Da li ste slučajno obrisali važne fajlove? Saznajte kako funkcioniše usluga oporavka podataka i kako možete povratiti izgubljene informacije.

Pročitajte više

Brinete o sigurnosti kupovine na internetu? Pogledajte odgovore na česta pitanja o zaštiti i sigurnosti onlajn transakcija.

Pročitajte više

Hitni kućni problemi mogu se desiti u bilo kom trenutku. Otkrijte kako možete brzo i lako dobiti stručnu pomoć.

Pročitajte više