Skip to content

NLB Trader

Pouzdano i jednostavno trgovanje na domaćim i stranim berzama, uz podršku stručnjaka NLB Komercijalne banke

Trgujte

lako

product image
pictogram
Jednostavnost upotrebe
Intuitivni interfejs za sve nivoe korisnika
pictogram
Dostupno 24/7
Trgovanje u bilo koje vreme, sa bilo koje lokacije
pictogram
Pristup tržištima
Trgovina na domaćim i stranim berzama
pictogram
Brzo izvršavanje naloga
Efikasno reagovanje na tržišne promene
pictogram
Stručna podrška
Stručnjaci NLB Komercijalne banke pružaju podršku
pictogram
Povoljni uslovi
Konkurentni uslovi trgovanja za maksimalne prinose

Platforma za brzo i lako trgovanje

NLB Trader je moderna web aplikacija koju su kreirali stručnjaci NLB Komercijalne banke.

Omogućava korisnicima da brzo i lako ispostavljaju naloge za trgovanje, uz povoljne uslove. Aplikacija je dostupna 24/7, tokom cele godine i pruža pogodnosti trgovanja u bilo kom trenutku, sa bilo koje lokacije.

NLB Trader na domaćem tržištu

Pratite cene hartija na Beogradskoj berzi u realnom vremenu, pregledajte dubinu tržišta i kreirajte stop-limit naloge. Postavite alarme za cene i dobijajte obaveštenja putem SMS-a ili e-maila. Pratite obim trgovanja i trendove kretanja cena, kao i vrednost portfolija i ostvaren dobitak/gubitak. Nalozi su spremni za brzu realizaciju jednim klikom.

Interesuje me NLB Trader platforma

<p>NLB Trader</p>

NLB Trader

Aplikacija za trgovanje na berzama

<p>Želite da vas kontaktiramo?&nbsp;&nbsp;</p>

Želite da vas kontaktiramo?  

Popunite formu i kontaktiraćemo vas u najkraćem roku

Dodatne korisne informacije
pdf
417 KB
Spisak OE za HOV_u primeni od 18. decembra 2023
pdf
445 KB
Spisak stranih berzi
pdf
2 MB
Korisnicko uputstvo - NLB Trader
pdf
256 KB
Pravilnik o tarifama naknada Službe za BDP NLB KB u primeni od 25.12.2024
pdf
310 KB
13-Pr-11 Pravilnik Kategorizacija klijenata Službe za brokersko dilerske poslove NLB KB AD Beograd u primeni od 22 02 2024
pdf
396 KB
13-Pr-07 Pravilnik Izvršavanje naloga klijenata Službe za brokersko dilerske poslove NLB Komercijalne banke ad Beograd u primeni od 22 02 2024
pdf
647 KB
13-Pr-04 Pravila i procedure poslovanja službe za brokersko dilerske poslove NLB Komercijalne banke AD Beograd u primeni od 22 02 2024
pdf
582 KB
Pravilnik Postupanje po prigovorima klijenata Odeljenja za brokerske depozitarne i kastodi poslove u primeni od 22.02.2024
pdf
294 KB
Pravilnik Sluzbe za BD poslove NLB KB AD Beograd o otkrivanju i sprecavanju zloupotreba na trzistu kapitala u primeni od 22.02.2024
pdf
348 KB
Pravilnik o upravljanju sukobom interesa u Sluzbi za brokersko dilerske poslove NLB Komercijalne banke AD Beograd u primeni od 22.02.2024
pdf
399 KB
Informacije za klijente Sluzbe za BDP NLB KB u primeni od 11.05.2023
pdf
452 KB
Korisničko uputstvo za prijem naloga telefonskim putem u primeni od 11 05 2023
NLB Trader - česta pitanja

Možete trgovati na Beogradskoj berzi svim listiranim hartijama od vrednosti – akcijama i obveznicama Omogućeno je trgovanje na najvećim svetskim berzama kao npr. NYSE, NASDAQ, Deutsche boerse, London Stock Exchange … (kompletna lista u prilogu), akcijama i ETF-ovima

 Fizička lica mogu preko svih vrsta uređaja: PC (desktop, laptop), tablet i mobilni telefoni (Android i IOS operativni sistemi) Pravna lica sa PC-a (usled potrebe identifikacije zbog digitalnih sertifikata na karticama). Za pristup NLB Trader-u možete koristiti sledeće pretraživače, nezavisno od platforme: Internet Explorer 9+, Chrome ili Mozilla Firefox.

Račun finansijskih instrumenata (vlasnički račun za domaće hartije, kastodi račun za strane hartije), namenski novčani računi za trgovinu hov. Fizičkim licima je potreban i tekući račun sa aktiviranom uslugom web e-bank.

 Ne, moguće je trgovati akcijama i ETF-ovima

Ne, aplikacija je podešena da vrši kontrolu pokrivenosti naloga na računima u NLB Komercijalnoj banci AD Beograd, tako da bi morao prethodno da se izvrši prenos predmetnih akcija (promena depozitara)

U slučaju duže neaktivnosti, problemi prilikom pristupa aplikaciji mogu biti sledeći:

  • Lični digitalni sertifikat koji ste dobili na USB tokenu više nije u upotrebi Sertifikat se više ne koristi za autorizaciju i potrebno je da ga izbrišete iz browser-a ukoliko ste ga učitali. Obavezno obrišite cache memoriju i pokušajte ponovo da pokrenete aplikaciju.
  • Nemate aktiviran SMS OTP (One Time Password) servis putem kojeg dobijate kod za autorizaciju. Ovaj servis je sastavni deo usluge e-banke i najbolje je da se obratite šalteru ili Kontakt centru.
  • Promenili ste broj telefona ili ste ga preneli kod drugog operatera; obavezno prijavite promenu na šalteru.
  • Promenili ste broj telefona ili ste ga preneli kod drugog operatera; obavezno prijavite promenu na šalteru.
  • Tekući račun Vam je blokiran ili zatvoren zbog neaktivnosti i samim tim onemogućene funkcionalnosti e-banke (u sklopu koje je i SMS OTP servis), morate otići na šalter da biste aktivirali račun ili otvorili novi.

Najčešći uzroci problema prilikom pristupa aplikaciji su sledeći:

  • Grešite prilikom unosa korisničkog imena i/ili lozinke i tada dobijate poruku „Korisničko ime i lozinka se ne poklapaju“;
  • Posle unosa korisničkog imena i lozinke dobijate poruku „Greška prilikom generisanja jednokratne lozinke“ – nije Vam aktiviran web e-banking i SMS OTP servis ili ste blokirali SMS OTP servis, javite se šalteru ili Korisničkom servisu;
  • „Korisnički nalog je blokiran“ – pogrešno ste uneli lozinku 3 puta i blokirali korisnički nalog, javite se brokerima;
  • Prilikom unosa koda za autorizaciju (dobijenog SMS-om) koristite tipku „enter“.

Namenski račun za trgovanje u inostranstvu se može otvoriti u više valuta. Ukoliko nemate odgovarajuću valutu za trgovanje (npr. imate EUR, a želite da trgujete na nekoj od američkih berzi), izvršiće se konverzija raspoloživih sredstava na namenskom računu prema važećim kursevima. Preporuka je svakako da obezbedite pokriće u odgovarajućoj valuti. 

U slučajevima da se prilikom pristupa aplikaciji ne prevuku svi Vaši podaci iz baze podataka, pa se iz tih razloga ne vide raspoloživa novčana sredstva i/ili hartije, preporučuje se izlazak iz NLB Trader-a, zatvaranje pretraživača i ponovni pristup aplikaciji. Preporučljivo je i periodično brisanje cache memorije iz pretraživača.

 

U slučaju da ni posle toga ne vidite sredstva ili hartije, kontaktirajte brokere

Proverite podešavanja pretraživača i/ili antivirusnog programa na Vašem računaru, da li blokiraju Pop-up sa porukama koje ukazuju na neki nedostatak koji ne dozvoljava kreiranje naloga