Skip to content

Odloženo plaćanje uz Visa Premium

Postanite član Visa Premium kluba i ostvarite brojne privilegije
Alt text
pictogram
Odloženo plaćanje
do 45 dana
pictogram
Posebne pogodnosti
pictogram
Beskontaktno plaćanje
Upotrebom NFC tehnologije
Plaćajte jednim dodirom, prislanjanjem kartice na POS uređaj. Za transakcije do 5.000 dinara, nema potrebe za unosom PIN-a. Ako POS uređaj nije beskontaktni, plaćanje se vrši kao i obično, uz unos PIN-a. Sigurna tehnologija osigurava da se kartica ne može slučajno više puta očitati za istu kupovinu.
pictogram
Visa Secure
Bezbedno plaćajte putem interneta
Uživajte u sigurnoj online kupovini uz kartice obezbeđene Visa Secure programom. Ovaj sistem potvrđuje Vaš identitet u sumnjivim ili neuobičajenim situacijama, poput kupovine tokom putovanja. Lozinka može biti unapred izabrana ili jednokratni kod koji vam banka šalje SMS-om.

Visa Premium

Uživajte u sigurnoj internet kupovini i beskontaktnim plaćanjima vašom Visa Premium karticom. Podignite novac na bankomatima i plaćajte jednostavno uz posebne pogodnosti. Iskoristite odloženo plaćanje do 45 dana, kao i besplatno putno osiguranje.
Putničko zdravstveno osiguranje

Osiguravač: Kompanija Dunav osiguranje a.d.o.

Ugovarač osiguranja (lice koje plaća premiju osiguranja): NLB Komercijalna banka AD Beograd

Osiguranik: korisnik Visa Premium platne kartice i dodatno članovi porodice korisnika kartice (supružnik i deca do navršene 18. godine života kada putuju zajedno sa korisnikom platne kartice) ukoliko su unapred prijavljeni Ugovaraču osiguranja odnosno Osiguravaču

 

Osnovne karakteristike osiguravajućeg pokrića

Osiguranje je obezbeđeno u slučaju hitne i medicinski opravdane zdravstvene pomoći pružene u inostranstvu, da bi se izbeglo dovođenje osiguranika u životnu opasnost odnosno do trajnog i značajnog oštećenja njegovog zdravlja, usled iznenadne bolesti ili povrede (hitan slučaj). Bolest ili povreda mora biti dijagnostifikovana od strane ovlašćenog lekara kao iznenadno i neočekivano oboljenje, infektivna bolest, organski poremećaj ili povreda koja je prvi put nastala u inostranstvu, u toku ugovorenog perioda osiguranja i za koje je medicinski opravdana hitna zdravstvena pomoć. 

 

Tip osiguravajućeg pokrića

Prošireno (VIP) osiguravajuće pokriće sa uključenim sportskim rizikom (rekreativno bavljenje sportom) i rizikom svih pandemija i epidemija

Prošireno pokriće obuhvata:

  1. Usluge neophodne pomoći (asistencije) koje se odnose na organizaciju lečenja osiguranika
  2. Mere hitne medicinske pomoći sa uključenim stomatološkim lečenjem do podlimita od 300 EUR
  3. Prevoz do zdravstvene ustanove ili zemlje prebivališta do podlimita od 7.000 EUR
  4. Usluge putne i pravne asistencije
  5. Organizaciju i troškove prevoza maloletne dece do navršenih 15 godina i jednog punoletnog pratioca u mesto prebivališta a ukupno najviše do 1.500 EUR  isključivo kada osiguranik nije u mogućnosti da se stara o svojoj deci usled nastupanja osiguranog slučaja
  6. Organizaciju i troškove prevoza do visine cene karte ekonomske klase i troškova smeštaja do 75 EUR po danu, max 3 dana potrebnih za posetu jedne osobe ukoliko osiguranik mora biti hospitalizovan najmanje 10 dana pre prevoza u zemlju prebivališta i uz prethodnu saglasnost Osiguravača
  7. Organizaciju i troškove dostavljanja lekova max do 100 EUR isključivo ukoliko su za lečenje osiguranika neophodni lekovi koji se ne mogu nabaviti na teritoriji gde je nastao osigurani slučaj a isti se nalaze u prodaji u Srbiji i ako je njihova upotreba dozvoljena na teritoriji dešavanja slučaja i ti lekovi su propisani od strane ovlašćenog lekara

Teritorija pokrića

Ceo svet

Svrha putovanja

Turistička i poslovna putovanja koja ne predstavljaju privremeni rad u inostranstvu

Visina maksimalnog pokrića

30.000 EUR (navedeni limit važi i za sportski rizik i za rizik pandemija i epidemija)

Važenje osiguranja

3 godine + maksimalno 1 dodatni mesec (u skladu sa rokom važnosti Visa Premium kartice)

Osiguranje prestaje i usled: gubitka statusa korisnika Visa Premium platne kartice a naon isteka godine za koju je plaćena premija osiguranja od strane Ugovarača osiguranja, te smrti osiguranika

Trajanje pokrića

180 dana u toku godišnjeg perioda osiguranja, multi odnosno za više ulazaka i izlazaka

Učešće u šteti (franšiza)

Bez učešća u šteti od strane korisnika platne kartice

Važne napomene za osiguranje članova porodice

  • Članovima porodice korisnika platne kartice u smislu ovog osiguranja smatraju se bračni/vanbračni drug i deca do navršenih 18 godina starosti.
  • Članovi porodice biće pokriveni osiguranjem samo ukoliko su u inostranstvu zajedno sa korisnikom platne kartice i osiguravajuće pokriće koje važi za korisnika platne kartice važi i za članove uže porodice uz napomenu da kada osiguranje prestaje za korisnika platne kartice prestaje i za članove porodice (dodatno, podrazumeva se da osiguranje za člana porodice prestaje i gubitkom statusa člana porodice po isteku godine za koju je već plaćena premija osiguranja).
  • Ugovoreni limit pokrića od 30.000 EUR nije zajednički već se odnosi na svakog člana porodice pojedinačno
  • Članovi porodice se prijavljuju posebno  Banci odnosno dalje osiguravaču– Korisnik platne kartice popunjava poseban obrazac za prijavu članova porodice uz Zahtev za odobrenje
  • Promene članova porodice (rođenje deteta, promena supružnika i sl.) takođe se moraju prijaviti Banci odnosno dalje osiguravaču – Popunjava se isti obrazac Prijava članova porodice kao prilikom inicijalne prijave
  • Ukoliko korisnik platne kartice već ima individualno osiguranje po platnoj kartici izdatoj nakon 01.05.2023. godine a naknadno želi uključiti u osiguranje i članove porodice, isto će biti moguće tek od početka sledeće obračunske godine a po izvršenoj prijavi članova porodice

 

Postupanje u slučaju neželjenog događaja

  • Osiguranik je u obavezi da odmah pozove Kontakt centar koji je dostupan 24/7 na telefon +381 11 3636 940 te pruži neophodne podatke (ime, prezime, trenutnu adresu, broj telefona, opis događaja, broj Potvrde o putničko zdravstvenom osiguranju koja mu je uručena od strane Banke kao Ugovarača osiguranja)
  • Osiguranik je u obavezi da prati sva uputstva data od predstavnika Kontakt centra
  • Troškove ambulantnog lečenja i kupovine lekova do 50 EUR plaća sam osiguranik, te kako nema franšize iste će nadoknaditi Osiguravač po povratku osiguranika u zemlju prebivališta uz priložene originalne račune. Izuzetno, ako osiguranik nije u mogućnosti da plati troškove do 50 EUR, plaćanje vrši Osiguravač preko asistentske kompanije sa kojom sprovodi ovu vrstu osiguranja.

 

Zaštita korisnika usluga osiguranja

U slučaju da osiguranik nije zadovoljan pruženom uslugom, može podneti prigovor Osiguravaču na sledeći način:

  • popunjavanjem obrasca na internet stranici www.dunav.com
  • putem e-mail-a: prigovor@dunav.com;
  • poštom na adresu: Kompanija Dunav osiguranje a.d.o., Makedonska 4, 11000 Beograd 

Zanima vas ponuda?

<p>Pozovite nas</p>

Pozovite nas

Tu smo za sva Vaša pitanja

Pozovite nas
Preuzmite potrebu dokumentaciju
pdf
128 KB
Reprezentativni primer - Visa Premium kartica na odloženo
pdf
315 KB
Pregled tarifa naknada koje se primenjuju u poslovima Banke sa platnim karticama od 03.02.2025.

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.