Osiguravač: Kompanija Dunav osiguranje a.d.o.
Ugovarač osiguranja (lice koje plaća premiju osiguranja): NLB Komercijalna banka AD Beograd
Osiguranik: korisnik Visa Premium platne kartice i dodatno članovi porodice korisnika kartice (supružnik i deca do navršene 18. godine života kada putuju zajedno sa korisnikom platne kartice) ukoliko su unapred prijavljeni Ugovaraču osiguranja odnosno Osiguravaču
Osnovne karakteristike osiguravajućeg pokrića
Osiguranje je obezbeđeno u slučaju hitne i medicinski opravdane zdravstvene pomoći pružene u inostranstvu, da bi se izbeglo dovođenje osiguranika u životnu opasnost odnosno do trajnog i značajnog oštećenja njegovog zdravlja, usled iznenadne bolesti ili povrede (hitan slučaj). Bolest ili povreda mora biti dijagnostifikovana od strane ovlašćenog lekara kao iznenadno i neočekivano oboljenje, infektivna bolest, organski poremećaj ili povreda koja je prvi put nastala u inostranstvu, u toku ugovorenog perioda osiguranja i za koje je medicinski opravdana hitna zdravstvena pomoć.
Tip osiguravajućeg pokrića
| Prošireno (VIP) osiguravajuće pokriće sa uključenim sportskim rizikom (rekreativno bavljenje sportom) i rizikom svih pandemija i epidemija
Prošireno pokriće obuhvata:
- Usluge neophodne pomoći (asistencije) koje se odnose na organizaciju lečenja osiguranika
- Mere hitne medicinske pomoći sa uključenim stomatološkim lečenjem do podlimita od 300 EUR
- Prevoz do zdravstvene ustanove ili zemlje prebivališta do podlimita od 7.000 EUR
- Usluge putne i pravne asistencije
- Organizaciju i troškove prevoza maloletne dece do navršenih 15 godina i jednog punoletnog pratioca u mesto prebivališta a ukupno najviše do 1.500 EUR isključivo kada osiguranik nije u mogućnosti da se stara o svojoj deci usled nastupanja osiguranog slučaja
- Organizaciju i troškove prevoza do visine cene karte ekonomske klase i troškova smeštaja do 75 EUR po danu, max 3 dana potrebnih za posetu jedne osobe ukoliko osiguranik mora biti hospitalizovan najmanje 10 dana pre prevoza u zemlju prebivališta i uz prethodnu saglasnost Osiguravača
- Organizaciju i troškove dostavljanja lekova max do 100 EUR isključivo ukoliko su za lečenje osiguranika neophodni lekovi koji se ne mogu nabaviti na teritoriji gde je nastao osigurani slučaj a isti se nalaze u prodaji u Srbiji i ako je njihova upotreba dozvoljena na teritoriji dešavanja slučaja i ti lekovi su propisani od strane ovlašćenog lekara
|
Teritorija pokrića
| Ceo svet
|
Svrha putovanja
| Turistička i poslovna putovanja koja ne predstavljaju privremeni rad u inostranstvu
|
Visina maksimalnog pokrića
| 30.000 EUR (navedeni limit važi i za sportski rizik i za rizik pandemija i epidemija)
|
Važenje osiguranja
| 3 godine + maksimalno 1 dodatni mesec (u skladu sa rokom važnosti Visa Premium kartice)
Osiguranje prestaje i usled: gubitka statusa korisnika Visa Premium platne kartice a naon isteka godine za koju je plaćena premija osiguranja od strane Ugovarača osiguranja, te smrti osiguranika
|
Trajanje pokrića
| 180 dana u toku godišnjeg perioda osiguranja, multi odnosno za više ulazaka i izlazaka
|
Učešće u šteti (franšiza)
| Bez učešća u šteti od strane korisnika platne kartice
|
Važne napomene za osiguranje članova porodice
| - Članovima porodice korisnika platne kartice u smislu ovog osiguranja smatraju se bračni/vanbračni drug i deca do navršenih 18 godina starosti.
- Članovi porodice biće pokriveni osiguranjem samo ukoliko su u inostranstvu zajedno sa korisnikom platne kartice i osiguravajuće pokriće koje važi za korisnika platne kartice važi i za članove uže porodice uz napomenu da kada osiguranje prestaje za korisnika platne kartice prestaje i za članove porodice (dodatno, podrazumeva se da osiguranje za člana porodice prestaje i gubitkom statusa člana porodice po isteku godine za koju je već plaćena premija osiguranja).
- Ugovoreni limit pokrića od 30.000 EUR nije zajednički već se odnosi na svakog člana porodice pojedinačno
- Članovi porodice se prijavljuju posebno Banci odnosno dalje osiguravaču– Korisnik platne kartice popunjava poseban obrazac za prijavu članova porodice uz Zahtev za odobrenje
- Promene članova porodice (rođenje deteta, promena supružnika i sl.) takođe se moraju prijaviti Banci odnosno dalje osiguravaču – Popunjava se isti obrazac Prijava članova porodice kao prilikom inicijalne prijave
- Ukoliko korisnik platne kartice već ima individualno osiguranje po platnoj kartici izdatoj nakon 01.05.2023. godine a naknadno želi uključiti u osiguranje i članove porodice, isto će biti moguće tek od početka sledeće obračunske godine a po izvršenoj prijavi članova porodice
|
Postupanje u slučaju neželjenog događaja
- Osiguranik je u obavezi da odmah pozove Kontakt centar koji je dostupan 24/7 na telefon +381 11 3636 940 te pruži neophodne podatke (ime, prezime, trenutnu adresu, broj telefona, opis događaja, broj Potvrde o putničko zdravstvenom osiguranju koja mu je uručena od strane Banke kao Ugovarača osiguranja)
- Osiguranik je u obavezi da prati sva uputstva data od predstavnika Kontakt centra
- Troškove ambulantnog lečenja i kupovine lekova do 50 EUR plaća sam osiguranik, te kako nema franšize iste će nadoknaditi Osiguravač po povratku osiguranika u zemlju prebivališta uz priložene originalne račune. Izuzetno, ako osiguranik nije u mogućnosti da plati troškove do 50 EUR, plaćanje vrši Osiguravač preko asistentske kompanije sa kojom sprovodi ovu vrstu osiguranja.
Zaštita korisnika usluga osiguranja
U slučaju da osiguranik nije zadovoljan pruženom uslugom, može podneti prigovor Osiguravaču na sledeći način:
- popunjavanjem obrasca na internet stranici www.dunav.com
- putem e-mail-a: prigovor@dunav.com;
- poštom na adresu: Kompanija Dunav osiguranje a.d.o., Makedonska 4, 11000 Beograd