Skip to content

Putničko zdravstveno osiguranje za korisnike platnih kartica Visa Revolving Gold, Visa Premium i Visa Business

1. Ko je osiguranik?

 

Osiguranik je lice koje je pre svega državljanin Republike Srbije ili strani državljanin / lice bez državljanstva uz uslov da imaju prebivaliste odnosno dozvolu za privremeni boravak ili stalno nastanjenje u Republici Srbiji.

 

Osiguranik je korisnike platne kartice Visa Gold Revolving, Visa Premium i Visa Business pristupne starosti od min 18 godina.

 

U slučaju Visa Gold Revolving i Visa Premium kartice osiguranici pored korisnika ovih platnih kartica mogu biti i članovi porodice (bračni/vanbračni drug i deca do navršenih 18 godina starosti) i to kada putuju sa korisnikom platne kartice i ako su unapred prijavljeni Banci kao ugovaraču osiguranja odnosno dalje osiguravaču.

2. Ko je ugovarač osiguranja a ko osiguravač?

Putničko zdravstveno osiguranje NLB Komercijalna banka kao ugovarač osiguranja odnosno lice koje plaća premiju osiguranja ugovorila je sa društvom za osiguranje Kompanija Dunav osiguranje a.d.o.

3. Da li se osiguranje može koristiti i u slučaju turističkih i u slučaju poslovnih putovanja?

Da. Ugovoreno je da osiguranje važi za turistička i poslovna putovanja uz napomenu da ovim osiguranjem nisu pokrivena putovanja koja predstavljaju privremeni rad u inostranstvu.

4. Koliko važi osiguranje?

Osiguranje važi 3 godine + maksimalno 1 dodatni mesec . Preciznije, važnost osiguranja je u skladu sa rokom važnosti platne kartice uz koju se dodeljuje ovaj benefit.

 

Bez obzira na rok važnosti, osiguranje prestaje usled gubitka statusa korisnika platne kartice za koju je vezan ovaj benefit a po isteku godine za koju je plaćena premija osiguranja od strane Banke kao ugovarača osiguranja. Takođe, osiguranje prestaje i u slučaju smrti korisnika platne kartice.

 

Trajanje pokrića u okviru godišnjeg perioda osiguranja je različito. U slučaju Visa Gold Revolving i Visa Business platne kartice pokriće traje 60 dana u toku godine, dok je kod Visa Premium trajanje duže i iznosi 180 dana u toku godine u kontinuitetu ili višekratno.

5. Da li je moguće osigurati i članove porodice?

Za korisnike Visa Gold Revolving i Visa Premium platnih kartica postoji mogućnost da se u osiguranje uključe i članovi porodice ukoliko ih korisnik platne kartice ima i želi da ih prijavi Banci i dalje Osiguravaču.

 

Članom porodice u ovom kontekstu smatraju se bračni/vanbračni drug i deca do navršenih 18 godina starosti. Članovi porodice biće pokriveni osiguranjem samo ukoliko su u inostranstvu zajedno sa korisnikom platne kartice i  osiguravajuće pokriće koje važi za korisnika platne kartice važi i za članove porodice, uz napomenu da kada osiguranje prestaje za korisnika platne kartice isto prestaje i za članove porodice (dodatno, podrazumeva se da osiguranje za člana porodice prestaje i gubitkom statusa člana porodice po isteku godine za koju je već plaćena premija osiguranja).

6. Da li ima ograničenja u pogledu starosnih granica članova porodice?

Nema ograničenja što se tiče maksimalne straosti supružnika ali ima ograničenja što se tiče maksimalne starosti dece. Naime deca starija od 18 godina ne mogu se uključiti u porodično osiguranje.

 

7. Da li je maksimalna osigurana suma od 30.000 EUR zbirna za sve članove porodice?

Nije, i to je upravo prednost ovog PZO. Ugovoreni limit pokrića od 30.000 EUR nije zajednički već se odnosi na svakog  člana porodice pojedinačno.

8. Da li je sportski rizik i rizik pandemije i epidemije pokriven do svih 30.000 EUR ili ima neki podlimit?

Navedeni rizici osigurani su do maksimalno ugovorenog limita pokrića od 30.000 EUR što je još jedna prednost ovog PZO obzirom da su na tržištu česte situacije da se ovi dodatni rizici osiguravaju do podlimita, najčešće 5.000 EUR.

9. Da li korisnik učestvuje u šteti odnosno plaća franšizu?

Banka je ugovorila takav proizvod PZO da korisnik platne kartice u slučaju dešavanja neželjenog događaja odnosno štete nema obavezu da učestvuje u istoj što je prednost ovog PZO.

10. Da li korisnik treba da čuva račune?

Potrebno je čuvati originalne račune u slučaju aktiviranja osiguranja. Naglašavamo da troškove ambulantnog lečenja i kupovine lekova do 50 EUR plaća sam osiguranik, te kako nema franšize iste će nadoknaditi Osiguravač po povratku osiguranika u zemlju prebivališta uz priložene originalne račune. Izuzetno, ako osiguranik nije u mogućnosti da plati troškove do 50 EUR, plaćanje vrši Osiguravač preko asistentske kompanije sa kojom sprovodi ovu vrstu osiguranja.

11. Kako se prijavljuje neželjeni događaj?

Osiguranik je u obavezi da odmah pozove kontakt centar koji je dostupan 24/7 na telefon +381 11 3636 940 te pruži neophodne podatke (ime, prezime, trenutnu adresu, broj telefona, opis događaja, broj Potvrde o putničko zdravstvenom osiguranju koja mu je uručena od strane Banke kao ugovarača osiguranja), te da sledi sva uputstva data od strane agenta kontakt centra.

12. Da li sportski rizik pokriva i rizik prilikom skijanja?

U skladu sa Uslovima PZO sportski rizik se odnosi na amatersko i rekreativno bavljenje skijaškim sportom (skijanje i snowboarding) i drugim sportovima, kao i učestvovanje na sportskim treninzima i takmičenjima ali uz isključenje ekstremnih sportova kao što su: lov, karting, akrobacije, street board, akrobacije na rolerima, vožnja bagijem, ronjenje, alpinizam, rukovanje pirotehničkim sredstvima, vatrometom, municijom i eksplozivima, skijaški skokovi, vožnja bobom, akrobatsko skijanje, automobilske i motociklističke trke, letenje na zmajevima, padobranski skokovi, paraglajding, bungee jumping, rafting, inlineskating, hokej, skijanje na vodi, jedriličarstvo, vožnja vodenim skuterima i slični sportovi koji u sebi sadrže visok rizik, a uključuju brzinu, visinu, visoki stepen fizičkog naprezacnja, specijalizovanu opremu, akrobacije i sl.

13. Da li je pokriveno lečenje u inostranstvu za bolest koja je dijagnostifikovana pre početka putovanja?

U skladu sa Uslovima PZO obaveza osiguravača je generalno isključena u slučajevima:

  • hronične ili povratne bolesti koja je postojala u momentu zaključenja i/ili početka osiguranja
  • bolesti lečene u poslednjih 6 meseci pre početka osiguranja
  • bilo koji tretman ili lek za koji se znalo da je potreban ili se potreba za njegovim korišćenjem nastavlja tokom puta ili boravka u inostranstvu

Međutim, važno je istaći da se isključenje u navedenim slučajevima ne primenjuje ukoliko medicinska pomoć zatražena u inostranstvu uključuje nepredviđene hitne mere za spasavanje života ili mere isključivo preduzete za olakšavanje akutnih bolova.

14. Da li su pokriveni troškovi odlaska lekaru u inostranstvu u slučaju dobijanja alergija na sunce?

U skladu sa Uslovima PZO postoji obaveza osiguravača u slučaju dobijanja alergija na sunce, ali ne postoji u slučaju opekotina izazvanih peretarnim izlaganjem suncu za osobe starije od 15 godina.

15. Da li su osiguranjem obuhvaćeni troškovi otklanjanje fizičkih mana ili anomalija (kozmetičko – estetski tretmani)?

Nisu.

16. Kad su u pitanju stomatološke usluge, šta je tačno pokriveno?

Pokriveno je stomatološko lečenje radi sprečavanja akutnog bola i neophodnih funkcionalnih popravki protetičkih pomagala do polimita od 150 EUR za korisnike Visa Gold Revolving i Visa Business odnosno do 300 EUR za korisnike Visa Premium.

Dodatne informacije i uputstva

Pratite ove savete za čuvanje i korišćenje kartica kako biste uživali u sigurnim transakcijama.

Pročitajte više

Pratite ove savete za bezbedno plaćanje na internetu kako biste uživali u sigurnim transakcijama.

Pročitajte više

Uputstvo za korišćenje usluge Customer Care (CC) PIN-a

Pročitajte više

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.