Skip to content

NLB Pay

Često postavljena pitanja

Da biste mogli da koristite uslugu, neophodno je da imate otvoren račun kod NLB Komercijalne banke i aktivnu Mastercard ili Visa beskontaktnu karticu.

Pročitajte više

NLB Pay uslugu možete koristiti na Android uređajima sa operativnim sistemom verzije 9 ili novije, uz uslov da mobilni telefon podržava NFC tehnologiju, koja se koristi za beskontaktna plaćanja.

Pročitajte više

Potrebno je proveriti da li je na telefonu podešena opcija automatskog zaključavanja telefona. Ova opcija mora biti aktivirana jer predstavlja dodatni vid zaštite i uslov je dodavanje kartice u NLB Pay aplikaciju.

Pročitajte više

U okviru NLB Pay aplikacije, možete koristiti sve aktivne beskontaktne Mastercard i/ili Visa kartice koje izdaje NLB Komercijalna Banka (Classic, Credit, Gold, Business).

Pročitajte više

Svoju karticu možete registrovati u NLB Pay aplikaciji na više različitih uređaja, a aktivacija usluge podrazumeva zasebno dodavanje kartice u svaku od aplikacija. Zbog vaše sigurnosti ne savetujemo Vam da delite aktivan platni instrument (digitalni novčanik) sa drugim licima niti da kod drugih lica tokenizujete Vaše platne kartice.

Pročitajte više

PIN koji je vezan za Vašu fizičku karticu ne koristi se kao metod autorizacije transakcije prilikom plaćanja putem NLB Pay aplikacije...

Pročitajte više

Ako ste korisnik neke od beskontaktnih Mastercard i/ili Visa platnih kartica NLB Komercijalne banke, nije potrebno dodatno ugovaranje usluge, već je dovoljno da svoju platnu karticu aktivirate pomoću NLB Pay aplikacije na svom uređaju i dodate je u Google Pay novčanik.

Pročitajte više

Korišćenje NLB Pay aplikacije je potpuno besplatno i bez dodatnih troškova.

Pročitajte više

Dnevni limiti su jednaki limitima koje imate na svojoj fizičkoj kartici koju ste dodali u NLB Pay aplikaciju.

Pročitajte više

Plaćanje NLB Pay novačnikom je bezbedno jer se Vaša digitalizovana verzija kartice čuva u Vašem mobilnom telefonu i u Google novčaniku korišćenjem najsigurnijih sigurnosnih mehanizama koje pruža okruženje Google novčanika.

Pročitajte više

Ukoliko se 3 puta unese netačna lozinka za NLB Pay aplikaciju, svi podaci iz aplikacije će biti izbrisani.

Pročitajte više

U slučaju gubitka ili krađe mobilnog telefona potrebno je da kontaktirate Banku i blokirate karticu pozivom na broj telefona +381 11 20 18 600 ili pozivom centra za autorizaciju na broj telefona: +381 11 30 82 300.

Pročitajte više

Korisnik obaveštava banku pozivanjem Kontakt centrana broj telefona +381 11 20 18 600, i u tom slučaju banka blokira digitalizovane kartice na tom uređaju.

Pročitajte više