Skip to content

Šta se događa u slučaju gubitka/krađe mobilnog telefona?

U slučaju gubitka ili krađe mobilnog telefona potrebno je da kontaktirate Banku i

blokirate karticu pozivom na broj telefona +381 11 20 18 600 ili pozivom centra za autorizaciju na broj telefona: +381 11 30 82 300.

Opciono, možete samostalno da onemogućite kanale korišćenja kartice putem NLB eKlika, kroz opciju Upravljanje karticama - Promena kanala korišcenja.

Povezana pitanja

NLB Pay uslugu možete koristiti na Android i Apple uređajima, uz uslov da mobilni telefon podržava NFC tehnologiju, koja se koristi za beskontaktna plaćanja.

Pročitajte više

Svoju karticu možete registrovati u NLB Pay aplikaciji na više različitih uređaja, a aktivacija usluge podrazumeva zasebno dodavanje kartice u svaku od aplikacija. Zbog vaše sigurnosti ne savetujemo Vam da delite aktivan platni instrument (digitalni novčanik) sa drugim licima niti da kod drugih lica tokenizujete Vaše platne kartice.

Pročitajte više

Korisnik obaveštava banku pozivanjem Kontakt centrana broj telefona +381 11 20 18 600, i u tom slučaju banka blokira digitalizovane kartice na tom uređaju.

Pročitajte više