Skip to content

Šta se događa u slučaju gubitka/krađe mobilnog telefona?

U slučaju gubitka ili krađe mobilnog telefona potrebno je da kontaktirate Banku i

blokirate karticu pozivom na broj telefona +381 11 20 18 600 ili pozivom centra za autorizaciju na broj telefona: +381 11 30 82 300.

Opciono, možete samostalno da onemogućite kanale korišćenja kartice putem NLB eKlika, kroz opciju Upravljanje karticama - Promena kanala korišcenja.

Povezana pitanja

Korisnik obaveštava banku pozivanjem Kontakt centrana broj telefona +381 11 20 18 600, i u tom slučaju banka blokira digitalizovane kartice na tom uređaju.

Preberi več

Potrebno je proveriti da li je na telefonu podešena opcija automatskog zaključavanja telefona. Ova opcija mora biti aktivirana jer predstavlja dodatni vid zaštite i uslov je dodavanje kartice u NLB Pay aplikaciju.

Preberi več

Ukoliko se 3 puta unese netačna lozinka za NLB Pay aplikaciju, svi podaci iz aplikacije će biti izbrisani.

Preberi več