Skip to content

Da li prilikom plaćanja/podizanja gotovine na bankomatima putem NLB Pay aplikacije koristim PIN koji je vezan za moju fizičku karticu?

PIN koji je vezan za Vašu fizičku karticu ne koristi se kao metod autorizacije transakcije prilikom plaćanja putem NLB Pay aplikacije.

Usluga se autorizuje sa jednim od postavljenih načina autentifikacije Vašeg mobilnog uređaja (tj. definisani PIN za prijavu na NLB Pay aplikaciju ili biometrijski podatak, odnosno otisak prsta).

PIN koji je vezan za Vašu fizičku karticu se koristi kao metod autorizacije transakcije isključivo prilikom podizanja gotovine na bankomatima koji podržavaju beskontakntu tehnologiju.

Povezana pitanja

Korisnik obaveštava banku pozivanjem Kontakt centrana broj telefona +381 11 20 18 600, i u tom slučaju banka blokira digitalizovane kartice na tom uređaju.

Preberi več

Potrebno je proveriti da li je na telefonu podešena opcija automatskog zaključavanja telefona. Ova opcija mora biti aktivirana jer predstavlja dodatni vid zaštite i uslov je dodavanje kartice u NLB Pay aplikaciju.

Preberi več

U slučaju gubitka ili krađe mobilnog telefona potrebno je da kontaktirate Banku i blokirate karticu pozivom na broj telefona +381 11 20 18 600 ili pozivom centra za autorizaciju na broj telefona: +381 11 30 82 300.

Preberi več