Skip to content

Da li prilikom plaćanja/podizanja gotovine na bankomatima putem NLB Pay aplikacije koristim PIN koji je vezan za moju fizičku karticu?

PIN koji je vezan za Vašu fizičku karticu ne koristi se kao metod autorizacije transakcije prilikom plaćanja putem NLB Pay aplikacije.

Usluga se autorizuje sa jednim od postavljenih načina autentifikacije Vašeg mobilnog uređaja (tj. definisani PIN za prijavu na NLB Pay aplikaciju ili biometrijski podatak, odnosno otisak prsta).

PIN koji je vezan za Vašu fizičku karticu se koristi kao metod autorizacije transakcije isključivo prilikom podizanja gotovine na bankomatima koji podržavaju beskontakntu tehnologiju.

Povezana pitanja

NLB Pay uslugu možete koristiti na Android i Apple uređajima, uz uslov da mobilni telefon podržava NFC tehnologiju, koja se koristi za beskontaktna plaćanja.

Pročitajte više

Svoju karticu možete registrovati u NLB Pay aplikaciji na više različitih uređaja, a aktivacija usluge podrazumeva zasebno dodavanje kartice u svaku od aplikacija. Zbog vaše sigurnosti ne savetujemo Vam da delite aktivan platni instrument (digitalni novčanik) sa drugim licima niti da kod drugih lica tokenizujete Vaše platne kartice.

Pročitajte više

Korisnik obaveštava banku pozivanjem Kontakt centrana broj telefona +381 11 20 18 600, i u tom slučaju banka blokira digitalizovane kartice na tom uređaju.

Pročitajte više