Skip to content

Osiguranje pomoć u kući

  1. 1. Ko je ugovarač osiguranja a ko osiguravač?
  2. 2. Šta omogućava proizvod osiguranja pomoć u kući?
  3. 3. Usluge kojih majstora su uključene u okviru osiguranja pomoć u kući?
  4. 4. U kojim situacijama se mogu koristiti usluge uključene u okviru osiguranja pomoć u kući?
  5. 5. Pokriće kojih troškova je uključeno?
  6. 6. U kom vremenskom periodu mogu očekivati dolazak majstora na kućnu adresu?
  7. 7. Kada nisu pokriveni nastali troškovi u sastavu osiguranja pomoć u kući?
  8. 8. Na koji broj se prijavljuje neželjeni događaj i traži dolazak majstora?
  9. 9. Koje je informacije potrebno imati prilikom prijave neželjenog događaja kontakt centru?
  10. 10. U kojim sve situacijama se mogu zatražiti usluge vodoinstalatera?
  11. 11. S obzirom da živimo u kući, a ne u stanu, da li je u okviru pokrića uključena i sanacija vodovodnih cevi u dvorištu?
  12. 12. Šta sve električar sanira i u kojim je sve slučajevima moguće zatražiti njegove usluge?
  13. 13. Sanira li električar i štete na električnim instalacijama za grejanje, kao što su bojler i klima uređaji?
  14. 14. Pokriva li dolazak električara i slučaj zamene sijalica, osigurača, prekidača i utičnica?
  15. 15. Koje kvarove bravar sanira i u kojim je sve slučajevima moguće zatražiti njegove usluge?
  16. 16. Da li je osiguranjem obuhvaćeno pokriće troškova postavke nove brave?
  17. 17. Da li je u okviru pokrića uključena popravka štete na bravama na vratima sobe ili dnevnog boravka?
  18. 18. Šta sve staklorezac sanira i u kojim je sve slučajevima moguće zatražiti njegove usluge?
  19. 19. Da li je osiguranjem obuhvaćeno i pokriće troška novog stakla koje je potrebno ugraditi?
  20. 20. Šta sve stolar popravlja i u kojim je sve slučajevima moguće zatražiti njegove usluge?
  21. 21. Da li se usluge stolara mogu koristiti ako dođe do oštećenja roletne?

1. Ko je ugovarač osiguranja a ko osiguravač?

Osiguranje pomoć u kući Banka kao ugovarač osiguranja odnosno lice koje plaća premiju osiguranja ugovorila je sa društvom za osiguranje Sava neživotno osiguranje a.d.o.

2. Šta omogućava proizvod osiguranja pomoć u kući?

Osiguranje pomoć u kući sadrži usluge kućnih majstora u slučaju hitnih intervencija zbog kvarova i oštećenja na vodovodnim i električnim instalacijama te spoljnim otvorima objekta.

 

Ovo je usluga koja korisnicima omogućava organizaciju pomoći u hitnim slučajevima te obavljanje popravke i otklanjanja kvara koji je nastao u stanu ili kući.

3. Usluge kojih majstora su uključene u okviru osiguranja pomoć u kući?

Uključene su usluge sledećih majstora: vodoinstalater, električar, bravar, staklorezac i stolar.

4. U kojim situacijama se mogu koristiti usluge uključene u okviru osiguranja pomoć u kući?

Osiguranje pomoć u kući može se koristiti u slučaju hitnih intervencija. Hitnim intervencijama smatraju se događaji za koje je neophodno organizovati brzu intervenciju i sanaciju štete radi sprečavanja:

  • daljeg oštećenja objekta i predmeta u objektu,
  • ugrožavanja zdravlja ili sigurnosti korisnika zbog štete u objektu,
  • neadekvatnog boravka korisnika zbog štete nastale u objektu.

5. Pokriće kojih troškova je uključeno?

Troškovi koji su pokriveni osiguranjem su: organizacija usluge, troškovi rada i putni troškove majstora. Usluge majstora koji su pokriveni osiguranjem su do godišnjeg limita od 8.000 RSD (za IndiGO i Silver paket) odnosno 20.000 RSD (za Royal Blue paket) ograničeno na 1 slučaj godišnje (za IndiGO i Silver paket) odnosno 2 slučaja godišnje (za Royal Blue paket).

 

Korisnik paketa je dužan da plati troškove iznad ugovorenog limita, kao i korišćenje usluga koje nisu obuhvaćene osiguravajućim pokrićem.

 

Ukoliko korisnik ustanovi da intervencija nije potrebna, a ne otkaže prijavljenu intervenciju, učinjeni troškovi nastali za organizaciju intervencije obračunaće se od iznosa limita, prema važećem cenovniku.

6. U kom vremenskom periodu mogu očekivati dolazak majstora na kućnu adresu?

Obzirom da je hitne intervencije neophodno sanirati u što kraćem mogućem periodu, asistentska kompanija koja je partner osiguravača u sprovođenju ove usluge osiguranja će nastojati da dolazak majstora na lokaciju osiguranog objekta bude u najkraćem mogućem roku od prijave neželjenog događaja kontakt centru, ili u dogovorenom terminu prema dogovoru sa korisnikom.

7. Kada nisu pokriveni nastali troškovi u sastavu osiguranja pomoć u kući?

Prema odredbama Uslova za osiguranje korisnika paketa, nisu pokriveni nastali troškovi:

  • ako korisnik ne nazove kontakt centar za prijavu štete ORYX Assistance za organizaciju intervencija u okviru osiguranja pomoć u kući odmah nakon utvrđivanja postojanja hitnog slučaja;
  • koji su posledica nepogode koju otkloni korisnik ili izvođač koga nije uputio ORYX Assistance;
  • gde je uzrok nesreće/štete nestručno rukovanje stvarima;
  • ako korisnik daje lažne podatke o nastalom slučaju;
  • usled namerne radnje korisnika;
  • ako su troškovi nastali kao posljedica zemljotresa, požara i ostalih elementarnih nepogoda;
  • ako su troškovi nastali kao posljedica nuklearne opasnosti, veze s terorističkim delovanjem ili ratom;
  • za kvar na kućnim aparatima i uređajima;
  • usled oštećenja gasovoda ili curenja iz gasnih instalacija.

8. Na koji broj se prijavljuje neželjeni događaj i traži dolazak majstora?

Nezavisno o događaju, korisnik vrši prijavu događaja asistentskoj kompaniji ORYX ASSISTANCE sa kojom sarađuje Sava osiguranje na sprovođenju ovog osiguranja i to pozivom na jedinstveni broj 0800 333 007 a koji je dostupan 0-24h, 365 dana u godini.

 

Za pozive iz inostranstva validan je broj +381 11 321 6926

9. Koje je informacije potrebno imati prilikom prijave neželjenog događaja kontakt centru?

Korisnik je obavezan agentu kontakt centra za prijavu događaja dati sledeće podatke:

  • JMBG
  • mesto intervencije (adresu i opis objekta)
  • ime i prezime
  • kratak opis događaja i vrsta pomoći koja se očekuje
  • ostali podaci na zahtev agenta.

10. U kojim sve situacijama se mogu zatražiti usluge vodoinstalatera?

  • Usluga vodoinstalatera uključuje izlazak na intervenciju te vodoinstalaterske radove i zahvate na vodovodnim i odvodnim instalacijama:
  • pucanje vodovodnih cevi
  • curenje vode na spojnim mestima
  • curenje vode iz vodnog sistema centralnog grejanja
  • zapušene odvodne i kanalizacijske instalacije u objektu koje su uzrokovale izliv vode.
  • Ako je u sklopu intervencije potrebno isprazniti septičku jamu, pokrivaju se troškovi organizacije pražnjenja, ali ne i sami troškovi pražnjenja.

11. S obzirom da živimo u kući, a ne u stanu, da li je u okviru pokrića uključena i sanacija vodovodnih cevi u dvorištu?

U  okviru pokrića nije moguće saniranje cevi u dvorištu, nego se pokriće odnosi samo na cevi unutar objekta.

12. Šta sve električar sanira i u kojim je sve slučajevima moguće zatražiti njegove usluge?

Usluga električara uključuje izlazak na intervenciju te električarske radove i zahvate na električnim instalacijama u objektu:

  • kratki spoj
  • oštećenja na električnim instalacijama
  • hitne intervencije zbog kvarova na električnim instalacijama.

13. Sanira li električar i štete na električnim instalacijama za grejanje, kao što su bojler i klima uređaji?

Osiguranjem su obuhvaćene hitne intervencije na klima uređajima i bojleru ali redovno održavanje bojlera i klima uređaje, kao i sanacije šteta na samim kućnim aparatima i uređajima nisu pokrivene osiguranjem pomoć u kući.

14. Pokriva li dolazak električara i slučaj zamene sijalica, osigurača, prekidača i utičnica?

Pokriće za uslugu električara u slučaju neispravne sijalice ili osigurača i njihove zamene nije omogućeno ovim osiguranjem.

 

Usluga zamene neispravnog prekidača ili utičnice je van pokrića, osim u slučaju da je do oštećenja došlo usled pokrivenog događaja.

15. Koje kvarove bravar sanira i u kojim je sve slučajevima moguće zatražiti njegove usluge?

Usluga bravara uključuje izlazak na intervenciju te bravarske radove i zahvate na spoljnim otvorima objekta:

  • zaključana vrata
  • slomljeni ključ u bravi
  • slomljena brava
  • oštećena brava u slučaju provalne krađe
  • nemogućnost zaključavanja spoljnih vrata ili prozora usled oštećenja.

16. Da li je osiguranjem obuhvaćeno pokriće troškova postavke nove brave?

Pokriven je trošak organizacije i dolaska bravara na adresu korisnika, kao i trošak na samom postavljanju ili popravka brave, dok trošak same brave snosi korisnik paketa.

17. Da li je u okviru pokrića uključena popravka štete na bravama na vratima sobe ili dnevnog boravka?

U okviru pokrića uključen je trošak rada na bravi na spoljnim vratima ili prozorima objekta, dok su sva vrata unutar objekta izvan pokrića.

 

Moguće je izvršiti radove na istima, s tim da će trošak rada na vratima unutar objekta snositi korisnik paketa.

18. Šta sve staklorezac sanira i u kojim je sve slučajevima moguće zatražiti njegove usluge?

Usluga stakloresca uključuje izlazak na intervenciju te staklarske radove i zahvate na spoljnim otvorima objekta:

  • razbijena stakla na spoljnim otvorima objekta usled nezgode, provale i sl.

19. Da li je osiguranjem obuhvaćeno i pokriće troška novog stakla koje je potrebno ugraditi?

Pokriven je trošak organizacije staklara, te njegov putni trošak i rad na privremenom zatvaranju ili postavljanju novog stakla, dok trošak novog stakla snosi korisnik paketa.

20. Šta sve stolar popravlja i u kojim je sve slučajevima moguće zatražiti njegove usluge?

Usluga stolara uključuje izlazak na intervenciju te stolarske radove i zahvate na spoljnim otvorima objekta

  • slomljena i oštećena vrata ili prozori (okvir ili krilo)
  • razbijeni prozori na spoljnim otvorima
  • nemogućnost zatvaranja vrata ili prozora.

21. Da li se usluge stolara mogu koristiti ako dođe do oštećenja roletne?

Usluga popravke oštećene roletne je van osiguravajućeg pokrića. 
Dodatne informacije i uputstva

Da li ste slučajno obrisali važne fajlove? Saznajte kako funkcioniše usluga oporavka podataka i kako možete povratiti izgubljene informacije.

Pročitajte više

Brinete o sigurnosti kupovine na internetu? Pogledajte odgovore na česta pitanja o zaštiti i sigurnosti onlajn transakcija.

Pročitajte više

Da li imate pravo na zamensko vozilo nakon nezgode? Pogledajte najčešća pitanja i saznajte kako funkcioniše ova usluga.

Pročitajte više