Paketi i računi
PAKETI
RAČUNI
Osiguranje pomoć u kući Banka kao ugovarač osiguranja odnosno lice koje plaća premiju osiguranja ugovorila je sa društvom za osiguranje Sava neživotno osiguranje a.d.o.
Osiguranje pomoć u kući sadrži usluge kućnih majstora u slučaju hitnih intervencija zbog kvarova i oštećenja na vodovodnim i električnim instalacijama te spoljnim otvorima objekta.
Ovo je usluga koja korisnicima omogućava organizaciju pomoći u hitnim slučajevima te obavljanje popravke i otklanjanja kvara koji je nastao u stanu ili kući.
Uključene su usluge sledećih majstora: vodoinstalater, električar, bravar, staklorezac i stolar.
Osiguranje pomoć u kući može se koristiti u slučaju hitnih intervencija. Hitnim intervencijama smatraju se događaji za koje je neophodno organizovati brzu intervenciju i sanaciju štete radi sprečavanja:
Troškovi koji su pokriveni osiguranjem su: organizacija usluge, troškovi rada i putni troškove majstora. Usluge majstora koji su pokriveni osiguranjem su do godišnjeg limita od 8.000 RSD (za IndiGO i Silver paket) odnosno 20.000 RSD (za Royal Blue paket) ograničeno na 1 slučaj godišnje (za IndiGO i Silver paket) odnosno 2 slučaja godišnje (za Royal Blue paket).
Korisnik paketa je dužan da plati troškove iznad ugovorenog limita, kao i korišćenje usluga koje nisu obuhvaćene osiguravajućim pokrićem.
Ukoliko korisnik ustanovi da intervencija nije potrebna, a ne otkaže prijavljenu intervenciju, učinjeni troškovi nastali za organizaciju intervencije obračunaće se od iznosa limita, prema važećem cenovniku.
Obzirom da je hitne intervencije neophodno sanirati u što kraćem mogućem periodu, asistentska kompanija koja je partner osiguravača u sprovođenju ove usluge osiguranja će nastojati da dolazak majstora na lokaciju osiguranog objekta bude u najkraćem mogućem roku od prijave neželjenog događaja kontakt centru, ili u dogovorenom terminu prema dogovoru sa korisnikom.
Prema odredbama Uslova za osiguranje korisnika paketa, nisu pokriveni nastali troškovi:
Nezavisno o događaju, korisnik vrši prijavu događaja asistentskoj kompaniji ORYX ASSISTANCE sa kojom sarađuje Sava osiguranje na sprovođenju ovog osiguranja i to pozivom na jedinstveni broj 0800 333 007 a koji je dostupan 0-24h, 365 dana u godini.
Za pozive iz inostranstva validan je broj +381 11 321 6926
Korisnik je obavezan agentu kontakt centra za prijavu događaja dati sledeće podatke:
U okviru pokrića nije moguće saniranje cevi u dvorištu, nego se pokriće odnosi samo na cevi unutar objekta.
Usluga električara uključuje izlazak na intervenciju te električarske radove i zahvate na električnim instalacijama u objektu:
Osiguranjem su obuhvaćene hitne intervencije na klima uređajima i bojleru ali redovno održavanje bojlera i klima uređaje, kao i sanacije šteta na samim kućnim aparatima i uređajima nisu pokrivene osiguranjem pomoć u kući.
Pokriće za uslugu električara u slučaju neispravne sijalice ili osigurača i njihove zamene nije omogućeno ovim osiguranjem.
Usluga zamene neispravnog prekidača ili utičnice je van pokrića, osim u slučaju da je do oštećenja došlo usled pokrivenog događaja.
Usluga bravara uključuje izlazak na intervenciju te bravarske radove i zahvate na spoljnim otvorima objekta:
Pokriven je trošak organizacije i dolaska bravara na adresu korisnika, kao i trošak na samom postavljanju ili popravka brave, dok trošak same brave snosi korisnik paketa.
U okviru pokrića uključen je trošak rada na bravi na spoljnim vratima ili prozorima objekta, dok su sva vrata unutar objekta izvan pokrića.
Moguće je izvršiti radove na istima, s tim da će trošak rada na vratima unutar objekta snositi korisnik paketa.
Usluga stakloresca uključuje izlazak na intervenciju te staklarske radove i zahvate na spoljnim otvorima objekta:
Pokriven je trošak organizacije staklara, te njegov putni trošak i rad na privremenom zatvaranju ili postavljanju novog stakla, dok trošak novog stakla snosi korisnik paketa.
Usluga stolara uključuje izlazak na intervenciju te stolarske radove i zahvate na spoljnim otvorima objekta
Da li ste slučajno obrisali važne fajlove? Saznajte kako funkcioniše usluga oporavka podataka i kako možete povratiti izgubljene informacije.
Pročitajte višeBrinete o sigurnosti kupovine na internetu? Pogledajte odgovore na česta pitanja o zaštiti i sigurnosti onlajn transakcija.
Pročitajte višeDa li imate pravo na zamensko vozilo nakon nezgode? Pogledajte najčešća pitanja i saznajte kako funkcioniše ova usluga.
Pročitajte više