Skip to content

Zamensko vozilo AO

1. Ko je ugovarač osiguranja a ko osiguravač?

Uslugu osiguranja zamenskog vozila, Banka kao ugovarač osiguranja odnosno lice koje plaća premiju osiguranja ugovorila je sa društvom za osiguranje Sava neživotno osiguranje a.d.o.

2. Kada je moguće koristiti osiguravajuće pokriće zamensko vozilo AO /Backup Car?

Omogućeno je korišćenje zamenskog vozila u slučaju štete na vozilu koje je pokriveno polisom osiguranja od autoodgovornosti bilo kog društva za osiguranje i koje je u vlasništvu korisnika paketa.

 

Ovo pokriće je moguće koristiti nakon nastanka nesreće ili za vreme popravka štete na vozilu.

3. Da li je neophodno priložiti dokumentaciju od društva za osiguranje?

Korisnik paketa treba priložiti dokaz o aktivaciji polise AO kako bi koristio usluge ovog osiguranja (broj odštetnog zahteva, Evropski izveštaj o saobraćajnoj nezgodi, Zapisnik policije, Potvrda policije o saobraćajnoj nezgodi i sl).

4. Ukoliko vozilo nije učestvovalo u saobraćajnoj nezgodi nego je imalo kvar, može li se koristiti ovo osiguranje?

Korisnik paketa ne može da aktivira ovo osiguranje u slučaju kvara već isključivo u slučaju štete koja je u pokriću polise AO bilo kog društva za osiguranje.

5. Može li korisnik paketa koristiti oba osiguravajuća pokrića – zamenskog vozila u okviru osiguranja pomoć na putu / Roadside Assistance i zamenskog vozila AO / Backup Car?

Kada nastane osigurani slučaj, korisnik paketa može koristiti oba pokrića ukoliko ugovori paket računa Royal Blue.

 

Korišćenje ovih pokrića podrazumeva da se prvo mora u potpunosti iskoristiti jedno pokriće zamenskog vozila u okviru osiguranja Pomoć na putu / Roadside Assistance) pa se tek nakon toga može koristiti drugo pokriće u okviru osiguranja Zamensko vozilo AO / Backup Car.

 

Znači, oba pokrića se ne mogu aktivirati i koristiti istovremeno ali mogu biti vezana za isti osigurani slučaj.

 

Usluga osiguranja zamenskog vozila AO / Backup Car može se koristiti i u slučaju kada korisnik paketa povodom istog osiguranog slučaja nije prethodno koristio uslugu šlepovanja vozila.

6. Na koji broj se prijavljuje neželjeni događaj i traži aktiviranje pokrića?

Korisnik prijavljuje događaj asistentskoj kompaniji ORYX ASSISTANCE sa kojom sarađuje Sava osiguranje na sprovođenju ovog osiguranja pozivom na jedinstveni broj 0800 333 007 a koji je dostupan 0-24h, 365 dana u godini.

 

Za pozive iz inostranstva validan je broj +381 11 321 6926

7. Koje je informacije potrebno imati prilikom prijave neželjenog događaja?

Korisnik je obavezan agentu kontakt centra za prijavu događaja dati sledeće podatke:

  • JMBG
  • ime i prezime
  • registarska oznaka vozila
  • marka i model vozila
  • dokaz o nastanku osiguranog slučaja (broj odštetno zahteva, naziv i sedište društva za osiguranja kome je šteta prijavljena, Evropski izveštaj o saobraćajnoj nezgodi, Zapisnik policije, Potvrda policije o saobraćajnoj nezgodi i sl.)
  • broj mobilnog telefona ako ga korisnik ima
  • lokacija saobraćajne nezgode
  • ostali podaci na zahtev agenta. 

8. Da li se ovo osiguranje može koristiti višekratno tokom godine?

Ovo osiguranje se može koristiti jednokratno do iskorišćenja limita koji je ugovoren u paketu, a to je maksimalno do 7 dana iz klase malih gradskih automobila uz mogućnost izbora vremena početka korišćenja uz uslov da isto bude u periodu važenja pokrića.

 

U slučaju korišćenja usluge iznad iskorišćenog limita ili usluga koje nisu uključene, korisnik može da izvrši doplatu prema njihovoj tržišnoj ceni.

9. Koji su uslovi korišćenja osiguranja?

Korisnik paketa ima pravo da koristi ovo osiguranje pod uslovom da ima važeću vozačku dozvolu za upravljanje motornim vozilom, opštim uslovima i drugim aktima koji propisuju način i uslove najma vozila najmodavca kod koga korisnik preuzima vozilo.

 

Korisnik osiguranja sam u potpunosti odgovara za poštovanje uslova najmodavca.

10. Koja pokrića obuhvata ovo osiguranje?

Pokrića koja su uključena u okviru ovog osiguranja su:

  • dostava vozila – do lokacije preuzimanja vozila
  • najam vozila – jednokratno tokom važenja pokrića do najviše 7 dana
  • preuzimanje vozila – odnosno usluga prevoza korisnika do poslovnice najmodavca.

11. Koje su prednosti ovog osiguranja?

  • Dostupnost usluge 0-24h, 365 dana u godini – teritorija Republike Srbije
  • Brzina intervencije i organizacije usluge
  • Jednostavnost procesa - bez papirologije, proces korištenja usluga vrši se pozivom na jedinstveni broj
  • Ušteda - značajne finansijske uštede kod saobraćajne nesreće
  • Sprečavanje velikih finansijskih izdataka - trošak javnog prevoza, rent-a-car
  • Komfor korisnika kroz inovativne komponente – preuzimanje i dostava vozila
  • Samostalno odlučivanje o početku korišćenja usluge (nakon nedelju dana, dve nedelje...)
  • Mogućnost korišćenja proizvoda kada je korisnik kriv za saobraćajnu nesreću ili nije kriv, te kada je vozilo u pokretnom stanju ili nepokretnom
  • Rešenje problema vezanih uz mobilnost
  • Korišćenje uz jedini uslov a to je prijava štete po polisi AO.
Dodatne informacije i uputstva

Da li ste slučajno obrisali važne fajlove? Saznajte kako funkcioniše usluga oporavka podataka i kako možete povratiti izgubljene informacije.

Pročitajte više

Brinete o sigurnosti kupovine na internetu? Pogledajte odgovore na česta pitanja o zaštiti i sigurnosti onlajn transakcija.

Pročitajte više

Hitni kućni problemi mogu se desiti u bilo kom trenutku. Otkrijte kako možete brzo i lako dobiti stručnu pomoć.

Pročitajte više