Garancija za učvršćivanje poverenja u NLB Grupu i ključ za njenu reputaciju i dugoročne uspešne rezultate je poslovanje u skladu sa Kodeksom. Svi zaposleni NLB Grupe moraju da razumeju i da poštuju vrednosti, načela i pravila sadržana u ovom Kodeksu, i da ih uzimaju u obzir prilikom razumevanja i postupanja u skladu sa vrednostima Banke.
Kao zaposleni NLB Grupe, mi smo odgovorni za reputaciju svake članice NLB Grupe i moramo biti upoznati sa ovim Kodeksom i ponašati se u skladu sa njim u svakodnevnom postupanju. Kodeks je strukturiran tako da bude od praktične pomoći u našem svakodnevnom radu.
Ponašanje u skladu sa pravilima Kodeksa ponašanja NLB Grupe može da doprinese uspešnijem razvoju celokupne NLB Grupe i svih nas zaposlenih. Svaki zaposleni je dužan da poštuje Kodeks i podstiče kolege i poslovne partnere da rade to isto.
Ovaj Kodeks se u potpunosti primenjuje na članove organa upravljanja NLB Grupe i njenih članica. U tom smislu pojam zaposleni takođe obuhvata i rukovodioce u okviru NLB Grupe.
Rukovodioci na različitim nivoima u NLB Grupi, uključujući članove organa upravljanja (članove upravnog odbora, izvršnog odbora, izvršne direktore, članove odbora) su naročito odgovorni da:
NLB Grupa se pridržava osnovnih načela i pravila poželjnog ponašanja u svom poslovanju sa poslovnim partnerima i drugim interesnim stranama. NLB Grupa očekuje da svi poslovni partneri i ostale interesne strane primenjuju standarde koji su najmanje jednaki standardima navedenim u ovom Kodeksu, uključujući i odnos prema zaposlenima. NLB Grupa se zalaže za poštovanje svih relevantnih interesa uključenih strana na transparentan način i u skladu sa ugovorima.