Skip to content

Osnovna načela i pravila ponašanja

Moral je skup načela koja predstavljaju norme i vrednosti svakog pojedinca, a koje su zasnovane na poštenju, pravičnosti i dobrim namerama prema drugim ljudima. Osnovna moralna pitanja su: šta je dobro, šta treba da uradim, kakva osoba treba da budem i kako ne treba da se ponašam.



Zaposleni u NLB Grupi poštuju osnovna načela i pravila ponašanja i svesni su šta se smatra nedopustivim ponašanjem. Osnovna načela vode nas do očekivanih standarda ponašanja.



Detaljnija pravila ponašanja su napisana ispod svakog osnovnog načela ponašanja, zajedno sa praktičnim savetima koji treba da vam pomognu da donesete pravu odluku.

Ponašajte se moralno - odgovorno

Pravila ponašanja:
  • Delovanje na odgovoran način i u skladu sa ovlašćenjima
  • Poštovanje pravila Kodeksa

Poštujte kolege i održavajte prijatno radno okruženje

Pravila ponašanja:

  • Iskrenost i poštovanje među kolegama
  • Nulta tolerancija diskriminacije
  • Prijatno i bezbedno radno okruženje
  • Zaštita podataka o ličnosti zaposlenih

Poštujte naše klijente

Pravila ponašanja:

  • Poštovanje interesa klijenata
  • Zaštita poverljivosti podataka o klijentima
  • Profesionalan odnos
  • Pravična procedura rešavanja prigovora klijenata

Izbegavajte sukob interesa

Pravila ponašanja:

  • Isključivanje iz procesa pripreme predloga, usvajanja materijala i donošenja odluka sa povezanim licima (npr. rođaci, lični poznanici)
  • Pribavljanje prethodnog odobrenja za obavljanje funkcija ili aktivnosti van NLB Grupe

Sprečite neprihvatljive prakse

Pravila ponašanja:

  • Odbacivanje mita i korupcije
  • Sprečavanje i prijavljivanje bilo kog štetnog ponašanja

Naše poslovanje je zakonito i pridržavamo se pravila

Pravila ponašanja:

  • Naše poslovanje je zakonito
  • Sprečavamo pranje novca i finansiranje terorizma
  • Štitimo poverljive i strogo poverljive informacije
  • Ne zloupotrebljavamo insajderske informacije
  • Zalažemo se za lojalnu konkurenciju

Razborito i etički postupajte sa sredstvima i imovinom Banke i NLB Grupe

Pravila ponašanja:

  • Zaštita i racionalno korišćenje sredstava i imovine Banke
  • Zaštita intelektualne svojine

Budite društveno odgovorni

Pravila ponašanja:

  • Poštovanje ljudskih prava
  • Briga za društveno okruženje
  • Ekološka svest
  • Komunikacija u NLB Grupi
  • Saradnja sa nadležnim organima

Osnovna načela i pravila ponašanja

4 od 15