NLB Grupa realizuje svoju razvojnu strategiju i ažurira svoje kodekse koji regulišu standarde ponašanja u NLB Grupi u skladu sa svojim ciljevima i održavajući korak sa razvojem.
Članice NLB Grupe dužne su da redovno (najmanje jednom godišnje) sprovode obuku svih zaposlenih u oblasti Kodeksa, kao i da ga redovno i aktivno promovišu, podižu svest, obučavaju i informišu o sadržaju Kodeksa, kao i da pružaju objašnjenja u vezi sa njegovom primenom u konkretnim situacijama sa kojima se zaposleni suočavaju.
Ovaj Kodeks definiše standarde ponašanja i postupanja zaposlenih u NLB Grupi kao i očekivanja od poslovnih partnera i drugih interesnih strana. U slučaju neslaganja između odredaba ovog Kodeksa i zahteva nacionalnog zakonodavstva, NLB grupa će shodno uskladiti Kodeks sa lokalnim zakonskim propisima, a istovremeno će na odgovarajući način poštovati pravila navedena u ovom Kodeksu, poštujući najstrože kriterijume od značaja za predmetni slučaj.
Kodeks ne reguliše sva pitanja sa kojima možemo da se suočimo u svakodnevnom poslovanju u NLB Grupi. Od suštinskog je značaja slediti svrhu, duh i tekst ovog Kodeksa. Naš cilj mora da bude da uradimo ono što je „ispravno“, a ne samo ono šta je dozvoljeno. Detaljnije smernice za zaposlene NLB Grupe su propisane u smernicama i drugim internim aktima te konkretne članice NLB Grupe, uz poštovanje duha i svrhe ovog Kodeksa i zahteva lokalnih propisa kao i specifičnosti kulturnog i društvenog okruženja u kom posluje.
NLB Grupa je svesna da je usklađenost temelj njenog poslovanja.
NLB Grupa posluje u sektorima koji su visoko regulisani zbog urgentnog obezbeđivanja finansijske stabilnosti i sprečavanja sistemskih rizika. NLB Grupa je svesna da je usklađenost poslovanja osnova njene poslovne delatnosti.
Od svih zaposlenih se očekuje da poznaju međunarodne standarde, važeće zakone, pravila i propise u svim oblastima i profesionalne standarde sa kojima moraju da se upoznaju tokom svog rada.
Nelojalne poslovne prakse i slični neprihvatljivi postupci imaju negativan uticaj na poverenje naših klijenata i narušavaju reputaciju NLB Grupe i mogu da nas izlože regulatornim merama, novčanim kaznama ili drugim negativnim posledicama. Dakle, svi zaposleni u NLB Grupi su lično odgovorni i obavezni su da deluju u skladu sa važećim propisima, internim pravilima i procedurama, i uputstvima i da slede duh, namenu i pravila navedena u njima.