Uvek
i svuda
Upravljajte poslovanjem brže i lakše
Korisnici NLB eBizKlik i NLB mBizKlik servisa, mala i srednja preduzeća, preduzetnici, advokati, udruženja i sl, mogu bezbedno i jednostavno upravljati svojim računima i vršiti platne transakcije, štedeći vreme i novac za razvoj poslovanja.
Prednosti NLB eBizKlik servisa
Prednosti NLB mBizKlik servisa
U najbližoj ekspozituri Banke popunite dokumentaciju i u roku od dva radna dana ćete dobiti sledeće pristupne parametre:
U najbližoj ekspozituri Banke popunite dokumentaciju i u roku od dva radna dana ćete dobiti sledeće pristupne parametre:
Preduslov za korišćenje NLB mBizKlik servisa je aktivan NLB eBizKlik servis.
Prijava i autorizacija NLB eBizKlik servisa
Prijava se vrši korisničkim imenom i lozinkom. Plaćanje se potvrđuje jednokratnom lozinkom (SMS/OTP) poslatom na prijavljeni broj mobilnog telefona kao besplatna SMS poruka.
Prijava i autorizacija NLB mBizKlik servisa
Prijava i plaćanja u aplikaciji se vrši pomoću PIN koda koji se generiše prilikom registracije. Aplikacija NLB mBizKlik je dostupna za Android i iOS telefone a preduslov za aktiviranje NLB mBizKlik servisa je aktivan NLB eBizKlik web servis. Za aktivaciju mobilne aplikacije potrebno je da preuzmete aplikaciju NLB mBizKlik.
Dodavanje deviznog računa u NLB BizKlik
Da biste dodali devizni račun na postojeći NLB BizKlik profil, popunite NLB BizKlik pristupnicu i označite opciju „Platni promet sa inostranstvom“. Navedite lice ovlašćeno za rad po dinarskom računu i označite nivo ovlašćenja.
Popunjenu, potpisanu i pečatiranu pristupnicu predajte u najbližoj ekspozituri NLB Komercijalne banke. Nakon obrade, devizni račun će biti prikazan na početnoj strani NLB eBizKlik, dok će u NLB mBizKlik aplikaciji biti dostupan prevlačenjem ekrana ulevo.
Detaljno uputstvo za obavljanje platnog prometa sa inostranstvom možete pronaći na linku niže.
Napomena:
Telefon tehničke podrške Halcoma: 011 3032 432